4.9
5/5

Winnaar FD Gazelle Award 2020, 2021, 2022,  2023 en 2024!

Deze case in cijfers

stijging tegenover het vorige kwartaal (2023 Q1)
0 %
stijging tegenover het vorige kwartaal (2023 Q2)
0 %
Click Trough Rate
0 %

IJzersterke resultaten: meer leads, minder kosten

Van Aken Schroeffundering werkte samen met een Google-specialist, maar de experts van Alona Marketing toonden aan dat er meer potentie zat in de online campagnes. Na een testmaand waren de resultaten verbluffend sterk. Zo goed zelfs dat wij inmiddels voor alle vier de bedrijven een online marketingstrategie ontwikkelden. Gericht op SEO, SEA en social media.

Resultaten liegen niet. Daar kunnen we altijd op terugvallen. Het doel was om aanzienlijk meer websiteleads te genereren. Waar dit in Q4 van 2022 op 26 leads lag, schroefden we dit aantal in Q1 2023 op naar 68. In Q2 2023 liep dit zelfs op naar 81 leads. Een stijging van 311,5%! Daarnaast daalde Cost Per Lead (CPL) van €15,93 in Q4 2022 naar €9,55 in Q2 2023.

IJzersterke resultaten: meer leads, minder kosten

Van Aken Schroeffundering werkte samen met een Google-specialist, maar de experts van Alona Marketing toonden aan dat er meer potentie zat in de online campagnes. Na een testmaand waren de resultaten verbluffend sterk. Zo goed zelfs dat wij inmiddels voor alle vier de bedrijven een online marketingstrategie ontwikkelden. Gericht op SEO, SEA en social media.

Resultaten liegen niet. Daar kunnen we altijd op terugvallen. Het doel was om aanzienlijk meer websiteleads te genereren. Waar dit in Q4 van 2022 op 26 leads lag, schroefden we dit aantal in Q1 2023 op naar 68. In Q2 2023 liep dit zelfs op naar 81 leads. Een stijging van 311,5%! Daarnaast daalde Cost Per Lead (CPL) van €15,93 in Q4 2022 naar €9,55 in Q2 2023.

Open communicatie, flexibel schakelen

Van Aken Schroeffundering realiseerde zich dat een sterke online aanwezigheid essentieel is om hun bedrijven verder te laten groeien. Elk bedrijf heeft zijn eigen specifieke doelgroep. Daarom was het zaak om per bedrijf een unieke strategie te ontwikkelen, gericht op de betreffende doelgroep.

In onze manier van samenwerken vormen snel schakelen en directe communicatie het fundament om op verder te bouwen. Door kort op de bal te zitten kan er snel bijgestuurd worden.

De nieuw opgezette advertentiecampagnes brengen het gewenste succes. Gelukkig kunnen de gebroeders Van Aken de websiteleads ook omzetten naar conversies. Het advies om Pinterest in te zetten bleek in de schot in de roos. De foto’s van gave projecten doen het uitstekend en leveren veel traffic op.

Met vertrouwen vooruit

Gebroeders Van Aken: “Onze bedrijven kregen een enorme boost sinds de samenwerking met Alona Marketing. Hun expertise in Google Ads en social media, plus de integratie van verschillende marketingdiensten stelt ons in staat om ons op het hogere segment van de markt te richten. En dat is precies waar we met onze bedrijven naartoe willen.”

Let’s maximize digital growth Together
with thijs.

Thijs van den Haak.
Online Marketing Consultant
Poolhuis tuinhuis met rieten dak

Andere succesverhalen.

Bekijk meer van onze succesverhalen.