LinkedIn.
Dat je doelgroep op LinkedIn aanwezig is, kan nagenoeg elke ondernemer en marketeer wel bevestigen. Het lastige is: niet iedereen volgt je, waardoor je niet onder hun aandacht komt. Zonde, want LinkedIn kan wel strategisch ingezet worden om in contact te komen met prospects en relaties. Wil jij weten hoe je meer uit LinkedIn kunt halen? En je doelgroep beter kunt bereiken en begrijpen?
LinkedIn actiever inzetten helpt:
- Sterke relaties opbouwen
- Geloofwaardigheid vergroten
- Salesdoelen behalen
LinkedIn Social Selling.
Steeds meer organisaties zetten in op social selling via LinkedIn. Een waardevolle manier om echte connecties op te bouwen met je doelgroep, die massaal op LinkedIn aanwezig is. Social selling is het gericht opstarten van relaties, deze onderhouden en uitbouwen. Dat gaat via een specifieke strategie waar structureel relevante content gedeeld wordt en interactie gezocht wordt door middel van persoonlijk contact.
Het doel? Oprechte connecties opbouwen, je geloofwaardigheid verhogen en daardoor in direct contact komen met potentiële klanten. Een uiterst effectieve manier die in de wereld van sales omarmd wordt.
Dit is hoe wij social selling inzetten.
Het strategisch inzetten van social selling vraagt om een gericht plan, veel tijd en continue aandacht aan interactie met prospects en kopers. Uiteraard bepalen we in een sessie eerst wie je doelgroep is en wat je doelstellingen zijn. Daarbij moet de basis goed zijn.
- Dat betekent dat we starten met het optimaliseren van het LinkedIn-profiel zodat deze goed is ingericht en mensen een goed beeld krijgen van jou en je bedrijf.
- Daarnaast starten we ook met het structureel produceren en publiceren van social content. Zodat mensen zien dat je actief bent en interessante content deelt.
Vervolgens ligt de focus op 3 pijlers:
Vinden.
- Via LinkedIn en andere platforms
- Doelgroep in kaart brengen en connectie maken
- Direct toegang tot besluitvormers.
Verdiepen.
- Focus op oprechte connectie
- Informatie over doelgroep verzamelen
- Nieuwe inzichten ontdekken.
Interactie.
- Relatief warme introductie
- Waardevolle gesprekken voeren
- Contact in elke fase van de klantreis.
We gebruiken diverse tool om je doelgroep goed in kaart te krijgen en de interactie op te volgen. Daarbij zetten we in op analyseren, uitvoeren, monitoren & bijsturen. Social selling via LinkedIn werkt. Klaar om dit ook voor jouw organisatie in te zetten?
LinkedIn advertising.
Adverteren via LinkedIn helpt jou je ideale klanten te bereiken. Via een platform als LinkedIn is het mogelijk je advertenties te richten op specifieke interesses en kenmerken. Het helpt je doelgroep nauwkeurig in kaart te brengen en jouw advertenties te tonen. LinkedIn adverteren helpt bezoekers naar je website te trekken, biedt retargetting opties, helpt zichtbaarheid te vergroten en conversie te verhogen.
Benieuwd hoe we dit voor jouw bedrijf in kunnen zetten?
Niet bekend met deze termen?
Onze “What the FAQ” lijst helpt je eenvoudig de belangrijkste online marketingbegrippen te begrijpen.
We maximize digital growth for.
Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen
1. Intake
Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.
3. Strategie bepalen
Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.
5. De juiste expertise
Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.
7. Maandelijks overleg
Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.
2. Afspraak
We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.
4. Voorstel
Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.
6. Livegang campagnes
We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!
Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen.
1. Intake
Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.
2. Afspraak
We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.
3. Strategie bepalen
Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.
4. Voorstel
Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.
5. De juiste expertise
Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.
6. Livegang campagnes
We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!
7. Maandelijks overleg
Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.