Google Ads uitbesteden.
Heb jij groeiambities?
Heb jij online groeiambities en wil jij je Google Ads uitbesteden? Neem dan direct contact op en Let’s maximize digital growth together.
Wat is SEA?
SEA staat voor Search Engine Advertising. Het gaat dus om advertenties, in tegenstelling tot SEO waarbij het gaat om organisch een hoge positie te pakken. Wanneer iemand een zoekopdracht uitvoert gaat Google op zoek naar de meest relevante advertenties die aansluiten bij deze zoekopdracht.
Dit wordt bepaald door onder andere de volgende onderdelen:
Het (minimale) bod wat nodig is
De kwaliteit van de advertentie
Relevantie van de zoekwoorden
De voordelen van Adwords uitbesteden.
Dit is hoe Alona marketing het aanpakt
Ben jij op zoek naar een partner waaraan jij jouw Google Ads kan toevertrouwen? Dan ben je bij Alona marketing aan het juiste adres. Wanneer onze SEA-specialisten het Google Ads account in handen krijgen, zullen er positieve ontwikkeling ontstaan. Dit komt omdat onze specialisten van alle nieuwe trends op de hoogte zijn en dit direct toepassen in jouw campagnes. Zij brengen focus aan, kiezen de strategie die het beste past bij jouw groeidoelen en zij beheren jouw ads-budget zodat het maximale uit elke uitgeven euro wordt gehaald. Benieuwd wat google ads uitbesteden je kost? Neem dan contact op.

Dit kunnen we voor je betekenen.
Uniek, maar sterk in de aanpak.

Search campagne.
De betaalde tekstadvertenties boven-en onderaan de organische zoekresultaten in Google. Matcht een zoekopdracht met een zoekwoord binnen een Google ads campagne? Dan toont Google deze advertentie.
Het doel van dit soort campagnes is zorgen voor zichtbaarheid wanneer en zoekmachinegebruiker naar een product of dienst zoekt en vanaf jouw advertentie doorklikt naar je webshop.

Shopping campagne.
Een shoppingcampagne is een advertentie om producten te promoten in de zoekmachine. Het doel van dit soort campagnes is om je winkelaanbod te promoten, meer klikken te genereren en de verkoop van je producten te verhogen.
Mocht je daar vragen over hebben? Neem dan even contact met ons op!

Display campagne.
Beeldadvertenties (displays) doe getoond worden op websites, apps en netwerken die gekoppeld zijn aan het Google Display Network. Je laat als het ware een advertentie zien van een product of dienst die ze bekeken hebben, maar daarna toch van de website zijn afgegaan.
Het doel van deze campagnes is:
- Potentiële klanten te bereiken die nog niet bekend zijn met jouw website
- Het opnieuw onder de aandacht brengen van producten of diensten bij personen die jouw webshop eerder hebben bezocht.

Video advertenties.
Videoadvertenties die worden weergegeven op Youtube en websites en apps van Google Video partners. De advertentie zal voor, tijdens of na de video getoond worden.
Het is ook mogelijk om een videoadvertentie tussen andere video’s te plaatsen die op de zoekresultatenpagina van Youtube te vinden zijn. Het voordeel van video is dat het uitgebreide mogelijkheden biedt op het gebied van doelgroep targeting en advertentiekeuze. Hierdoor kun je met de juiste boodschap op het juiste moment de juiste personen bereiken
Het doel van een video campagne is een groot bereik te genereren onder de juiste doelgroep om op een beeldende manier het verhaal achter een product, dienst, merk en of bedrijf te vertellen.

Performance max campagne .
Een campagne model dat de targeting en levering van campagnes automatiseert op basis van de informatie die de adverteerder aanlevert. Het is een geautomatiseerd campagne type dat heel erg doet denken aan een slimme campagne.
Google automatiseert het maken van bijvoorbeeld de advertenties (op aangeboden items van de adverteerder), je kunt het vergelijken met een responsieve display-advertentie.
De performance max campagnes komen in aanmerking voor alle advertentiekanalen van Google. Performance max campagnes kunnen worden gebruikt op alle plaatsingen voor:
- Het searchnetwerk
- Het displaynetwerk
- Het Google-video netwerk
- Gmail
- Discovery
- Maps

Feed optimalisatie.
Een feed is een bestand waarin producten, diensten of kenmerken georganiseerd zijn. Deze informatie kan je bijvoorbeeld weer gebruiken om ergens anders te weergeven, zoals: in een advertentie op een website. Wanneer je online wilt verkopen of adverteren zijn kwalitatieve feeds van enorm belang.
Een geoptimaliseerde feed kan zorgen voor meer zichtbaarheid en uiteindelijk dus ook conversies. Optimalisaties die doorgevoerd kunnen worden zijn onder andere:
- Titel
- Beschrijving
- URL
- Prijs
- Product (ID)
- Afbeeldingsbeschrijving

Search campagne.
De betaalde tekstadvertenties boven-en onderaan de organische zoekresultaten in Google. Matcht een zoekopdracht met een zoekwoord binnen een Google ads campagne? Dan toont Google deze advertentie.
Het doel van dit soort campagnes is zorgen voor zichtbaarheid wanneer en zoekmachinegebruiker naar een product of dienst zoekt en vanaf jouw advertentie doorklikt naar je webshop.

Shopping campagne.
Een shoppingcampagne is een advertentie om producten te promoten in de zoekmachine. Het doel van dit soort campagnes is om je winkelaanbod te promoten, meer klikken te genereren en de verkoop van je producten te verhogen.
Mocht je daar vragen over hebben? Neem dan even contact met ons op!

Display campagne.
Beeldadvertenties (displays) doe getoond worden op websites, apps en netwerken die gekoppeld zijn aan het Google Display Network. Je laat als het ware een advertentie zien van een product of dienst die ze bekeken hebben, maar daarna toch van de website zijn afgegaan.
Het doel van deze campagnes is:
- Potentiële klanten te bereiken die nog niet bekend zijn met jouw website
- Het opnieuw onder de aandacht brengen van producten of diensten bij personen die jouw webshop eerder hebben bezocht.

Video advertenties.
Videoadvertenties die worden weergegeven op Youtube en websites en apps van Google Video partners. De advertentie zal voor, tijdens of na de video getoond worden.
Het is ook mogelijk om een videoadvertentie tussen andere video’s te plaatsen die op de zoekresultatenpagina van Youtube te vinden zijn. Het voordeel van video is dat het uitgebreide mogelijkheden biedt op het gebied van doelgroep targeting en advertentiekeuze. Hierdoor kun je met de juiste boodschap op het juiste moment de juiste personen bereiken
Het doel van een video campagne is een groot bereik te genereren onder de juiste doelgroep om op een beeldende manier het verhaal achter een product, dienst, merk en of bedrijf te vertellen.

Performance max campagne .
Een campagne model dat de targeting en levering van campagnes automatiseert op basis van de informatie die de adverteerder aanlevert. Het is een geautomatiseerd campagne type dat heel erg doet denken aan een slimme campagne.
Google automatiseert het maken van bijvoorbeeld de advertenties (op aangeboden items van de adverteerder), je kunt het vergelijken met een responsieve display-advertentie.
De performance max campagnes komen in aanmerking voor alle advertentiekanalen van Google. Performance max campagnes kunnen worden gebruikt op alle plaatsingen voor:
- Het searchnetwerk
- Het displaynetwerk
- Het Google-video netwerk
- Gmail
- Discovery
- Maps

Feed optimalisatie.
Een feed is een bestand waarin producten, diensten of kenmerken georganiseerd zijn. Deze informatie kan je bijvoorbeeld weer gebruiken om ergens anders te weergeven, zoals: in een advertentie op een website. Wanneer je online wilt verkopen of adverteren zijn kwalitatieve feeds van enorm belang.
Een geoptimaliseerde feed kan zorgen voor meer zichtbaarheid en uiteindelijk dus ook conversies. Optimalisaties die doorgevoerd kunnen worden zijn onder andere:
- Titel
- Beschrijving
- URL
- Prijs
- Product (ID)
- Afbeeldingsbeschrijving
We maximize
digital growth for






Let’s maximize digital
growth Together
with JaN.
Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen
1. Telefonische intake
Telefonische kennismaking waarin jij aan onze marketing expert vertelt met welk Marketing-vraagstuk je graag geholpen zou willen worden.
3. Offerte
Je ontvangt van ons een Offerte op maat; na akkoord gaan we direct aan het werk en ontvang je van ons een planning voor de eerste maanden.
5. Specialist
Om jouw doelstellingen te halen sluiten Vak-specialisten (bijv. SEA, SEO, Social Media) aan tijdens de samenwerking.
7. Maandelijks overleg
We laten je graag zien wat we precies voor je doen. Elke maand neemt jouw Growth Manager je mee door de cijfers en krijg je een kijkje achter de schermen. Ook blikken we vooruit op de planning van volgende maand.
2. Afspraak
Persoonlijke afspraak waar we dieper ingaan op jouw vraag en onze oplossing. Dit doen we met een uitgewerkt plan en bijbehorende doelstellingen.
4. Growth Manager
1 aanspreekpunt bij Alona Marketing die meedenkt over jouw (online) Marketing Strategie.
6. Livegang campagnes
Als we de online strategie voor jouw bedrijf hebben vastgesteld, zorgen we ervoor dat de online campagnes zo snel mogelijk LIVE gezet worden.
Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen.
1. Telefonische intake
Telefonische kennismaking waarin jij aan onze marketing-expert vertelt met welk Marketing-vraagstuk je graag geholpen zou willen worden.
2. Afspraak
Persoonlijke afspraak waar we dieper ingaan op jouw vraag en onze oplossing. Dit doen we met een uitgewerkt plan en bijbehorende doelstellingen.
3. Offerte
Je ontvangt van ons een Offerte op maat; na akkoord gaan we direct aan het werk en ontvang je van ons een planning voor de eerste maanden.
4. Growth Manager
Bij Alona Marketing heb je 1 aanspreekpunt, jouw Growth Manager, die meedenkt en met ideeën komt over jouw (online) Marketing Strategie.
5. Specialist
Om jouw doelstellingen te halen sluiten er ervaren vak-specialisten (bijv. SEA, SEO, Social Media) aan tijdens de samenwerking.
6. Livegang campagnes
Als we de complete online strategie voor jouw bedrijf hebben vastgesteld, zorgen we ervoor dat de online campagnes zo snel mogelijk LIVE gezet worden.
7. Maandelijks overleg
We laten je graag zien wat we precies voor je doen. Elke maand neemt jouw Growth Manager je mee door de cijfers en krijg je een kijkje achter de schermen. Ook blikken we vooruit op de planning van de volgende maand.