4.9
5/5

Winnaar FD Gazelle Award 2020, 2021, 2022,  2023 en 2024!

Zo helpt Alona Marketing jou

Die ene goede buurman...

…altijd dichtbij, altijd bereikbaar en 100% inzet toont om jouw online business naar een nog hoger level te tillen. Dat is wat growth doet voor jou! Op dit moment zijn al ruim 150+ bedrijven jou voorgegaan die de online marketing en de online strategie bij ons hebben neergelegd. Door al die praktijk ervaring kunnen we ook zeggen dat we een bewezen aanpak hebben die altijd werkt. 

Laagdrempelig & professioneel

Met een eigen aanpak benaderen en helpen we elke klant op maat. Je hebt je eigen “medewerker” die voor je klaar staat, wij noemen ze liever specialist, en deze zal het aanspreekpunt voor jou zijn.

Passie & veelzijdigheid

Door de jarenlange praktijk ervaring, 100% toewijding én de juiste aanpak, hebben we inmiddels een bewezen trackrecord op het gebied van de juiste strategie die past bij jouw online marketing.

Kennis & ontwikkelingen

Van jouw online business, maar ook de trends & ontwikkelingen in de markt. In de online marketing wereld is niets zo belangrijk als bijblijven met Google en de andere platformen. Wij zorgen dat we op de hoogte zijn van alle updates!

Eigen & uniek

We zijn eigenwijs en uniek, maar zorgen wel dat wat we doen ook klopt. We zijn geen “ja-knikkers”, maar willen het onderste uit de kan halen door op een unieke manier samen met jou de juiste resultaten te behalen.

Dit kunnen we voor je betekenen.

Hier zullen wij jouw online marketing strategie mee versterken

naamloos_19_img

Web development.

Webdevelopment is een verzamelbegrip dat staat voor alle werkzaamheden die komen kijken bij het maken van een website. Een enorm ruim begrip dus dat meer uitleg vergt.

De voorkant van een website kan hartstikke mooi zijn, maar wat nou als de website niet geïndexeerd wordt door Google, of dat alle tools niet goed ingesteld zijn om de data te analyseren?

Een website laten maken is leuk, maar werkt die ook goed? Webdevelopers werken vaak samen met SEO, SEA en social media afdelingen doordat zij korte lijntjes moeten hebben voor het inrichten voor de technische aspecten van een website. 

naamloos_19_img

SEO.

SEO; ofwel zoekmachine optimalisatie is het verbeteren van jouw website voor zoekmachines. Dit doet men op een organische manier dat niet direct geld kost. Dat is dus ook meteen het grote verschil tussen SEO en SEA of social media marketing, je betaalt geen direct geld om bovenaan te staan of op te vallen. De kern van SEO is jouw website op zo’n manier in te richten dat hij zo hoog mogelijk verschijnt in de zoekresultaten van Google. 

SEO is samen te vatten in drie pijlers: 

  • Content
  • Autoriteit
  • Techniek


Benieuwd hoe wij jou daarbij kunnen helpen? 

naamloos_19_img

SEA.

SEA is het online adverteren gedeelte binnen zoekmachines. Met SEA genereer je traffic naar je website in een relatief korte tijd. Je doet dit door te adverteren op, voor jou, relevante zoekwoorden met een bepaald budget dat jij ter beschikking stelt. Je doel is om zoveel mogelijk verkeer vanuit je campagne naar je website te genereren, tegen zo laag mogelijke kosten. 
 
SEA bevat alle communicatiekanalen waarmee je kunt adverteren op het wereldwijde internet. Denk aan: Google ads ,Microsoft ads, Bing ads, Youtube ads, 
enzovoorts. 

De disciplines binnen SEA waarbij wij jou bij kunnen helpen zijn:

  •  Search campagne
  • Shopping campagne
  • Display campagne
  • Video campagne
  • Performance max campagne
  • Feed optimalisatie

 

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen? 

naamloos_19_img

Social Media.

Social media is een algemene term voor de bundeling van online platformen waar jij gratis gebruik van kunt maken. Hierbij kun jij content plaatsen, delen en content van anderen doornemen. De kracht van social media is voornamelijk de interactie én de dialoog tussen gebruikers. Met als doel om interessante en relevante content met elkaar te delen die wordt gewaardeerd door de andere gebruikers.

Het is als het ware een zelfvoorzienend medium met een schat aan informatie dat voortkomt uit data en content.

naamloos_19_img

CRO.

CRO (Conversion Rate Optimization), of in het Nederlands conversie optimalisatie. CRO is het optimaliseren van je website of webpagina op een manier waardoor je met tweaken van bijvoorbeeld content, wijzigen van kleuren of buttons toevoegen de conversie kunt verhogen. Met andere woorden: het verbeteren van het conversie percentage van een website waardoor uit hetzelfde aantal bezoekers meer conversies gehaald kunnen worden.

Mocht je daar vragen over hebben? Neem dan even contact met ons op! 

We maximize digital growth for.

Let’s maximize digital growth Together
with Thijs.

Thijs van den Haak.
Online Marketing Consultant

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen.

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.