5/5

4.9/5 van 38 reviews

Winnaar FD Gazelle Award 2020, 2021 en 2022!

Je hebt een relatief hoog LinkedIn-budget, je schrijft advertenties met goede call-to-actions en deelt regelmatig organische updates op jouw LinkedIn Bedrijfspagina. Toch is je bereik nog niet wat het moet zijn en willen de leads zich maar niet melden. Hoe dit kan? Waarschijnlijk target je het verkeerde publiek. Met deze tips zal dat je niet meer gebeuren!

  1. Check & target LinkedIn Groups. In LinkedIn kan je zoeken op LinkedIn Groups en je daarvoor aanmelden. Ben jij op zoek naar freelancers voor een bepaald platform? Wil je mensen bereiken die op zoek zijn naar bepaalde producten of diensten? Grote kans dat er een LinkedIn Group voor is! Zoek de groep op, meld je ervoor aan en bekijk of dit daadwerkelijk de groep is waar je jouw advertenties in wil tonen. Note: check altijd even of de groep in de taal is waarin jij adverteert.
  2. Gebruik de And/Or optie. Je gaat mensen targeten die een bepaalde functie hebben. Met de Or (of) optie breid je dit publiek uit door extra titels, bedrijven of bijvoorbeeld interesses te selecteren. Iemand kan óf ICT-manager zijn óf ICT-medewerker óf interesse hebben in Cloud Computing. Wil je jouw doelgroep juist verkleinen? Gebruik dan de And (en) functie. Je target dan bijvoorbeeld mensen die én 10+ jaar ervaring hebben én bij een bedrijf waar 50+ mensen werken én interesse hebben in ICT.
  3. Creëer Matched Audiences van jouw klantenbestand. Je hebt een klantenbestand en mag deze data gebruiken voor commerciële doeleinden (lees: het betreft geen gevoelige data)? Laad dit bestand in in LinkedIn en bereik mensen waarvan de LinkedIn profielen overeenkomen met jouw klanten. Een super relevant publiek dus!
  4. Voldoende websitebezoekers? Zet re-marketing in! Onze all-time favorite. Heb je een website die redelijk wat websitebezoekers trekt? Plaats dan de LinkedIn Insight Tag op jouw website en creëer een doelgroep van de mensen die in de afgelopen dagen op jouw website zijn geweest. Super relevant om hier bijvoorbeeld speciale aanbiedingen of kortingscodes voor aan te bieden.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Thijs van den Haak

Alona Marketing

Andere verhalen.

Bekijk meer van onze blogs, inspiratie of succesverhalen.

google-partner-1000x5002

Let’s maximize digital growth Together
with Jasper.

schermafbeelding_img
Jasper Boudewijns.
Head of Sales

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen

stripe_yellow

1. Telefonische intake

Telefonische kennismaking waarin jij aan onze marketing expert vertelt met welk Marketing-vraagstuk je graag geholpen zou willen worden.

3. Offerte

Je ontvangt van ons een Offerte op maat; na akkoord gaan we direct aan het werk en ontvang je van ons een planning voor de eerste maanden.

5. Specialist

Om jouw doelstellingen te halen sluiten Vak-specialisten (bijv. SEA, SEO, Social Media) aan tijdens de samenwerking.

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

We laten je graag zien wat we precies voor je doen. Elke maand neemt jouw Growth Manager je mee door de cijfers en krijg je een kijkje achter de schermen. Ook blikken we vooruit op de planning van volgende maand.

2. Afspraak

Persoonlijke afspraak waar we dieper ingaan op jouw vraag en onze oplossing. Dit doen we met een uitgewerkt plan en bijbehorende doelstellingen.

4. Growth Manager

1 aanspreekpunt bij Alona Marketing die meedenkt over jouw (online) Marketing Strategie.

6. Livegang campagnes

Als we de online strategie voor jouw bedrijf hebben vastgesteld, zorgen we ervoor dat de online campagnes zo snel mogelijk LIVE gezet worden.

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen.

stripe_yellow

1. Telefonische intake

Telefonische kennismaking waarin jij aan onze marketing-expert vertelt met welk Marketing-vraagstuk je graag geholpen zou willen worden.

2. Afspraak

Persoonlijke afspraak waar we dieper ingaan op jouw vraag en onze oplossing. Dit doen we met een uitgewerkt plan en bijbehorende doelstellingen.

3. Offerte

Je ontvangt van ons een Offerte op maat; na akkoord gaan we direct aan het werk en ontvang je van ons een planning voor de eerste maanden.

4. Growth Manager

Bij Alona Marketing heb je 1 aanspreekpunt, jouw Growth Manager, die meedenkt en met ideeën komt over jouw (online) Marketing Strategie.

5. Specialist

Om jouw doelstellingen te halen sluiten er ervaren vak-specialisten (bijv. SEA, SEO, Social Media) aan tijdens de samenwerking.

6. Livegang campagnes

Als we de complete online strategie voor jouw bedrijf hebben vastgesteld, zorgen we ervoor dat de online campagnes zo snel mogelijk LIVE gezet worden.

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

We laten je graag zien wat we precies voor je doen. Elke maand neemt jouw Growth Manager je mee door de cijfers en krijg je een kijkje achter de schermen. Ook blikken we vooruit op de planning van de volgende maand.