Succesverhalen

Voor minder dan het beste doen we het niet. Onze klanten verdienen de crème de la crème, het neusje van de zalm en vooral: gelikte marketing. Resultaten waar je van smult. En nu kunnen wij je wel vertellen hoe goed we zijn, maar het is beter om het te laten zien. Hier vind je een paar van onze succesverhalen. Alle 150 uitlichten leek ons wat veel van het goede.

Mister KOOL’s

www.misterkools.nl

0%
Doorklikratio
0%
Doorklikratio
0
Toename vertoningen in Google
0
Toename websitebezoekers

Wat zij willen en hoe we dat regelen

Mister KOOL’s wilde naast zakelijke klanten meer particuliere klanten binnenhalen. We veegden de vloer aan met de concurrentie en behaalden de gewenste groei binnen de afgesproken termijn. Dit doen we door de bestaande website te optimaliseren, zoekwoordenonderzoek, specifieke targeting, campagnes in Google Ads, de inzet van specifieke landingspagina’s via Instapage, campagnes op social media en remarketing campagne via social media en Google.

Afval Partner

www.afvalpartner.nl

0%
Omzet
0%
Gem. bestelwaarde
0%
Doorklikratio
0
Gem. kosten per klik

Wat zij willen en hoe we dat regelen

Afval Partner wilde meer omzet realiseren via de webshop. In een concurrerende markt hebben wij voor een record aantal bestellingen gezorgd. Dit hebben wij gedaan door Google Ads, Social Media en SEO in te zetten. Wij hebben in de bestaande website verbeteringen doorgevoerd in samenwerking met de websitebouwer. Daarnaast hebben wij een zoekwoord -en concurrentieanalyse gemaakt en deze gebruikt als leidraad van de Google Ads-campagne. Er zijn o.a. campagnes gericht op containers i.c.m. de verschillende afmetingen en afvaltypes. Google Mijn Bedrijf is geoptimaliseerd en er zijn technische verbeteringen doorgevoerd waardoor ook de organische vindbaarheid is verbeterd. Als laatste is er een remarkting-campagne ingericht via Facebook. De totaalaanpak heeft voor een forse omzetstijging gezorgd van 116.79%.

The People Side Of Change

www.tpsoc.eu

0%
Omzetgroei
0%
Meer deelnemers
0%
Bouncepercentage
0%
Pagina’s per sessie

Wat zij willen en hoe we dat regelen

The People Side Of Change wilt meer open inschrijvingen ontvangen via de website. Voor deze klant hebben wij een nieuwe website gebouwd en Google Ads ingezet. The People Side Of Change helpt organisaties bij het ontwikkelen van het verandervermogen en de verandercompetentie. Zij geven trainingen, coaching en advies in de Prosci change management methodiek. De Prosci methodiek is gebaseerd op onderzoek en biedt een overzichtelijk en gestructureerd stappenplan met slimme tools waarmee mensen en organisaties succesvol en effectief kunnen veranderen.

Kidsroom

www.kidsroom.nl

0%
Omzet
0%
Meer bezoekers
0%
Doorklikratio
0%
Bouncepercentage

Wat zij willen en hoe we dat regelen

Kidsroom wilde meer omzet in de fysieke winkel. In de 2500m2 showroom in Beuningen heeft Kidsroom meer dan 50 ingerichte kinderkamers opgesteld staan waar men inspiratie kan opdoen en een kwalitatieve kamer kan kopen voor zijn of haar baby, peuter, kleuter en tiener. Voor Kidsroom hebben wij Google Ads-campagnes ingericht in combinatie met social media-campagnes via Facebook en Instagram.

0%
Doorklikratio
0%
Bouncepercentage
0
Advertentiepositie
0
Impressies

Wat zij willen en hoe we dat regelen

AG5 wilde onder andere via hun website met potentiële klanten in contact komen. Ook wilden ze over de landsgrenzen ondernemen en onder de neus van hun doelgroep in een aantal andere landen dan Nederland verschijnen. Dit hebben wij gedaan met campagnes in Google Ads, LinkedIn, Facebook en door de organische vindbaarheid van de website te verbeteren.

Sta jij binnenkort ook tussen deze succesverhalen?

Ontdek nu welke marketingoplossingen we voor jou bedenken!
Contact opnemen