Succesverhalen

Voor minder dan het beste doen we het niet. Onze klanten verdienen de crème de la crème, het neusje van de zalm en vooral: gelikte marketing. Resultaten waar je van smult. En nu kunnen wij je wel vertellen hoe goed we zijn, maar het is beter om het te laten zien. Hier vind je een paar van onze succesverhalen. Alle 150 uitlichten leek ons wat veel van het goede.

Schoonmaakbedrijf Succlean

www.succlean.nl

Succlean webdesign
0%
Toename in sollicitaties
0%
Vertoningspercentage Ads
0%
Meer website bezoekers
0%
Bouncepercentage

Casestudy

Succlean wilde hun concurrent verslaan en meer naamsbekendheid in de regio. Naast meer klanten wilden ze ook meer sollicitanten voor hun schoonmaak-vacatures.

Voor deze klant hebben we een nieuwe website gebouwd met duidelijke doelen en een feilloze klantenreis. Om vervolgens de doelen te realiseren hebben we SEO en SEA ingezet.

Review

“Alona Marketing verzorgt sinds eind 2019 een groot gedeelte van onze online marketing. Door naar de toekomst te kijken hebben zij tevens onze nieuwe website gebouwd, waar wij direct de vruchten van plukken.

Alona Marketing denkt met je mee en adviseert proactief.
Een mooie samenwerking waar wij samen trots op mogen zijn.”

Martijn Jansen
Commercieel Manager

Copyshop Dogan

www.dogan.nl

Copyshop Dogan Webdesign
0%
Toename in leads
0%
Toename in kliks
0%
Bouncepercentage
0%
Toename websitebezoekers

Casestudy

Copyshop Dogan wilde meer leads halen uit hun bestaande campagne.

Naast het analyseren en optimaliseren van de campagne instellingen, hebben we ook de bestaande website aangepakt. Deze heeft een moderner design gekregen en de informatie op de website hebben we uitgebreid met relevante content. Zo sloot de website beter aan op de Google Campagnes. De website is nu verbeterd, sneller en meer responsive en er worden meer leads gerealiseerd door relevante Call-to-Actions. Ook hebben we een live chat ingesteld om het contact met de bezoeker te stimuleren.

Review

“Wij zijn zeer tevreden over de prettige samenwerking met Alona en – belangrijker nog – erg blij met de resultaten van hun werk en de mooie website die zij voor ons gebouwd hebben. Bovendien reageren de medewerkers snel en worden afspraken goed nagekomen. Fijn bedrijf!”

Erica
Eigenaresse van Copyshop Dogan

 

 

Wheels on Tour

www.wheelsontour.nl

Wheels on tour webdesign
0%
Toename in leads
0 p/m
Post engagement
0%
Meer website bezoekers
0 p/m
Bereikte mensen

Casestudy

Wheels on tour wilde meer leads ontvangen. Door op beurzen te staan, lukt ze dat ook. Echter wilde het online verhaal niet werken met eigen inspanningen.

Na het duidelijk in kaart brengen van het doel en een analyse van de doelgroep wisten we waar we directe targeting moesten gaan toepassen. Met Facebook zijn we deze doelgroep met succes gaan benaderen. Ook een concurrentieanalyse heeft geholpen om Wheels on tour beter op de kaart te zetten.

Mister KOOL’s

www.misterkools.nl

Mister KOOL's webdesign
0%
Doorklikratio
0%
Doorklikratio
0
Toename vertoningen in Google
0
Toename websitebezoekers

Casestudy

Mister KOOL’s wilde naast zakelijke klanten meer particuliere klanten binnenhalen.

We veegden de vloer aan met de concurrentie en behaalden de gewenste groei binnen de afgesproken termijn. Dit doen we door de bestaande website te optimaliseren, zoekwoordenonderzoek, specifieke targeting, campagnes in Google Ads, de inzet van specifieke landingspagina’s via Instapage, campagnes op social media en remarketing campagne via social media en Google.

Review

“Conversie van lead naar klant is met sprongen omhoog gegaan en gaat nog veel verder stijgen dankzij hun aanpak. “Vertrouwen” is wat ik gevonden heb bij Alona.”

Peter Frenken
Eigenaar van mister KOOL’s

Kidsroom

www.kidsroom.nl

Kidsroom webdesign
0%
Omzet
0%
Meer bezoekers
0%
Doorklikratio
0%
Bouncepercentage

Casestudy

Kidsroom wilde meer omzet in de fysieke winkel. In de 2500m2 showroom in Beuningen heeft Kidsroom meer dan 50 ingerichte kinderkamers opgesteld staan waar men inspiratie kan opdoen en een kwalitatieve kamer kan kopen voor zijn of haar baby, peuter, kleuter en tiener.

Voor Kidsroom hebben wij Google Ads-campagnes ingericht in combinatie met social media-campagnes via Facebook en Instagram.

Review

“Alona Marketing, (Rick en Thijs) hebben ons geholpen met google ads. Met als gevolg duidelijk betere verkopen in onze winkel. Korte lijnen en helder resultaat!”

Evert van Brenk
Eigenaar van Kidsroom

AG5 Webdesign
0%
Doorklikratio
0%
Bouncepercentage
0
Advertentiepositie
0
Impressies

Casestudy

AG5 wilde onder andere via hun website met potentiële klanten in contact komen. Ook wilden ze over de landsgrenzen ondernemen en onder de neus van hun doelgroep in een aantal andere landen dan Nederland verschijnen.

Dit hebben wij gedaan met campagnes in Google Ads, LinkedIn, Facebook en door de organische vindbaarheid van de website te verbeteren.

Review

“Heerlijk zo’n bedrijf als Alona, daar werken wij nou graag mee samen! Duidelijke afspraken, super snelle follow-up, en vooral hun proactieve houding in het continu finetunen van onze campagnes gaf ons al snel veel vertrouwen.”

Jochem Manders
Business Develop Manager

Afval Partner

www.afvalpartner.nl

Afvalpartner Webdesign
0%
Omzet
0%
Gem. bestelwaarde
0%
Doorklikratio
0
Gem. kosten per klik

Casestudy

Afval Partner wilde meer omzet realiseren via de webshop.

In een concurrerende markt hebben wij voor een record aantal bestellingen gezorgd. Dit hebben wij gedaan door Google Ads, Social Media en SEO in te zetten. Wij hebben in de bestaande website verbeteringen doorgevoerd in samenwerking met de websitebouwer. Daarnaast hebben wij een zoekwoord -en concurrentieanalyse gemaakt en deze gebruikt als leidraad voor de Google Ads-campagne. Er zijn o.a. campagnes gericht op containers i.c.m. de verschillende afmetingen en afvaltypes. Google Mijn Bedrijf is geoptimaliseerd en er zijn technische verbeteringen doorgevoerd waardoor ook de organische vindbaarheid is verbeterd. Als laatste is er een remarkting-campagne ingericht via Facebook. De totaalaanpak heeft gezorgd voor een forse omzetstijging van 116.79%.

The People Side Of Change

www.tpsoc.eu

TPSOC webdesign
0%
Omzetgroei
0%
Meer deelnemers
0%
Bouncepercentage
0%
Pagina’s per sessie

Casestudy

The People Side Of Change wilt meer open inschrijvingen ontvangen via de website. Voor deze klant hebben wij een nieuwe website gebouwd en Google Ads ingezet. The People Side Of Change helpt organisaties bij het ontwikkelen van het verandervermogen en de verandercompetentie. Zij geven trainingen, coaching en advies in de Prosci change management methodiek. De Prosci methodiek is gebaseerd op onderzoek en biedt een overzichtelijk en gestructureerd stappenplan met slimme tools waarmee mensen en organisaties succesvol en effectief kunnen veranderen.

Sta jij binnenkort ook tussen deze succesverhalen?

Ontdek nu welke marketingoplossingen we voor jou bedenken!
Neem contact op