fbpx

Peter Frenken

 

Alona (Thijs en Kristian) een jaar geleden leren kennen. Vanaf het begin een klik. Als je hun taal niet spreekt zoals ik in het begin dan leren ze jou hun taal te begrijpen. Vanaf het begin is de inzet om vindbaarheid en zoekresulaten te structureren en controleren en dat lukt. Conversie van lead naar klant is met sprongen omhoog en gaat nog veel verder stijgen dankzij hun aanpak "vertrouwen" is wat ik gevonden heb bij Alona.

Jochem Manders

 

Heerlijk zo'n bedrijf als Alona, daar werken wij nou graag mee samen! Duidelijke afspraken, super snelle follow-up, en vooral hun proactieve houding in het continu verbeteren en finetunen van onze campagnes gaf ons al snel veel vertrouwen. Keep up the good work Thijs en Simone!

Tessa Ewalds

 

Geen tijd om een website te maken? Of is het je te ingewikkeld? Laat het dan aan Alona over! De communicatie met het kundige team verliep vlekkeloos. Ze hadden niet veel uitleg nodig om precies de stijl neer te zetten die we in gedachten hadden. Er werd altijd snel en adequaat gereageerd op al onze vragen en niets was teveel! Team Alona: hartelijk dank voor het mooie product dat jullie hebben neergezet. Wij zouden het iedereen aanbevelen. Trimoso

Harald Borjans

 

Met de vakkundige ondersteuning van Alona in de persoon van Simone is het ‘onmogelijke’ gerealiseerd: De oorspronkelijke onduidelijk gestructureerde website converteren naar een geoptimaliseerde toegangspoort en informatiebron over het thema (Geweldloze Communicatie). De informatie op de website is helder verwoord en er zijn aansprekende landingspagina’ s ontworpen en voldoende CTA’s nodigen bezoekers uit tot acties. Bovendien zijn de belangrijkste pagina’s responsief gemaakt. Een geweldige prestatie gerealiseerd een maand eerder dan gepland. Roermond, juni 2018 Harald Borjans, eigenaar Mens en Communicatie

John bosch Wij

 

Wij van de Parketloods vinden de samenwerking erg prettig...een echte aanrader.

Read more

Succesverhalen



Voor minder dan het beste doen we het niet. Onze klanten verdienen de crème de la crème, het neusje van de zalm en vooral: gelikte marketing. Resultaten waar je van smult. En nu kunnen wij je wel vertellen hoe goed we zijn, maar het is beter om het te laten zien. Hier vind je een paar van onze succesverhalen. Alle 150 uitlichten leek ons wat veel van het goede.

8%

Doorklikratio

33%

Bouncepercentage

 
1

Advertentiepositie

39000

Impressies


Wat zij willen en hoe we dat regelen

AG5 wilde onder andere via hun website met potentiële klanten in contact komen. Ook wilden ze over de landsgrenzen ondernemen en onder de neus van hun doelgroep in een aantal andere landen dan Nederland verschijnen. Dit doen we zo:

  • campagnes in Google
  • campagnes op Linkedin
  • campagnes op Facebook
  • organische vindbaarheid website verbeterd

AG5: Skills Management Software

In de zomer van 2018 startten we met de online marketing voor AG5 Skills Management Software. AG5 begon zelf al een aantal jaar eerder met hun bedrijf — zij maakten toen al 12 jaar software voor het managen van vakbekwaamheid.

De Skills Management Software van AG5 is de enige plug-and-play software waarbij je skillsmatrixen maakt door ze bij elkaar te slepen. Perfect voor HR-managers en operationeel managers die ’s nachts nog wakker schrikken van Excel-overzichten. Met AG5 vervang je in één keer al je losse Excels. Al je informatie over de bekwaamheid van je medewerkers in een centrale omgeving in de cloud. Bang dat iemand iets ziet wat niet voor zijn of haar ogen bestemd is? Hoeft niet. Per medewerker, team of afdeling stel je in wat zij mogen bekijken en aanpassen.

Het beste nieuws? Binnen één dag ben je al met al je skillsmatrixen in Excel over naar het Skills Management System van AG5.

Samenwerken met AT5 is een feestje. Het is mooi om bij te dragen aan ambitieuze doelstellingen en ze mede dankzij onze marketingcampagnes te zien groeien.

Meer weten over Skills Management Software? Bekijk AG5.com.

Hoe hebben wij dit aangepakt?

Een van de ambities van AG5 was om via hun website met potentiële klanten in contact te komen en daarnaast wilden ze ook onder de aandacht komen bij hun doelgroep in een aantal landen in het buitenland.

  • Campagnes in Google
  • Campagnes op Linkedin
  • Campagnes op Facebook
  • Organische vindbaarheid website verbeterd

Mister Kool's

8%

Doorklikratio

189%

Toename online aanvragen

 
186%

Toename vertoningen in Google

151%

Toename websitebezoekers


Wat zij willen en hoe we dat regelen

Mister KOOL’s wilde naast zakelijke klanten meer particuliere klanten binnenhalen. We veegden de vloer aan met de concurrentie en behaalden de gewenste groei binnen de afgesproken termijn. Dit doen we zo:

  • bestaande website geoptimaliseerd
  • zoekwoordenonderzoek
  • specifieke targeting
  • campagnes in Google Ads
  • Inzet van specifieke landingspagina's via Instapage
  • Inzet van specifieke landingspagina's op de website
  • campagnes op social media
  • Remarketing campagne via social media en Google

Mister KOOL’s: vloeren, meubels en tapijten reinigen

Mister KOOL’s is al sinds 1996 gespecialiseerd in het reinigen van vloeren en meubels. Dankzij hun jarenlange ervaring, kennis en zelfs de beste papieren, krijg jij je vloer, meubels of tapijt weer brandschoon terug. De vijf-seconden-regel geldt bij jou niet als je iets op de grond laat vallen, want je kan zelfs na een uur nog van de vloer eten. Het voornaamste voordeel van je gereinigde vloer of meubelstuk, is dat je weer jarenlang geniet van iets wat er weer als nieuw uitziet.

Het klantenbestand bestond uit voornamelijk bedrijven. Mister KOOL’s wilde ook graag particulieren verblijden met hun dienst. Eind 2017 klopten ze aan bij Alona Marketing. “Welke mogelijkheden zijn er in online marketing om de gewenste groei te realiseren?”

In gesprek met de ondernemer werd ons helemaal duidelijk waarin Mister KOOL’s zich onderscheidt van andere bedrijven in die branche. Een perfecte basis om campagnes op meerdere kanalen in te richten. Op zo’n manier dat ze elkaar aanvullen en versterken.

We adviseerden aanpassingen aan de website, zetten advertenties in Google op, creëerden campagnes op sociale media en maakten specifieke landingspagina’s.

De markt en de ontwikkelingen staan niet stil. Dus Mister KOOL’s en Alona Marketing ook niet. We behalen nog steeds mooie resultaten en het klantenbestand van Mister KOOL’s groeit.

We zitten bovenop de resultaten, dus we zien het gelijk als we de strategie weer een beetje moeten oppoetsen.

Sky Ballonvaarten

51%

Verlaging kosten per klik

48%

Verlaging van kosten per verkoop

 
81%

Toename websitebezoekers

83%

Toename vertoningen in Google


Wat zij willen en hoe we dat regelen

Sky Ballonvaarten wil graag goed zichtbaar zijn. In zoekmachines met de website, maar ook op social media. Op die manier willen zij het aantal verkopen van ballonvaarten flink de hoogte in zien gaan. Dit doen we zo:

  • campagnes in Google
  • campagnes op Facebook en Instagram
  • voortdurend optimaliseren op basis van behaalde resultaten
  • Input leveren voor creatieve acties en deze vervolgens verwerken in campagnes op Google Ads, Facebook en Instagram

Ballonvaarten door heel Nederland

De volgende keer dat jij een luchtballon ziet, denk je aan Sky Ballonvaarten. Dit bedrijf verzorgt al sinds 1984 ballonvaarten. Dat deed de naam waarschijnlijk al vermoeden. Het is niet zomaar een ballonvaart — het is een hele belevenis. Naast enthousiaste en professionele begeleiding geniet je ook van extra’s als champagne, snacks en een certificaat. Oh, en er is altijd een locatie bij jou in de buurt, want er zijn meerdere opstijglocaties.

Tickets voor de ballonvaarten zijn te koop via skyballonvaarten.nl. Je snapt: goede vindbaarheid én zichtbaarheid is belangrijk. Dus de zoekmachines kennen Sky Ballonvaarten en ook Facebook en Instagram zijn geen vreemden. We zorgen ervoor dat de content op social media de doelgroep bereikt, zodat de creatieve acties genoeg bekendheid krijgen en de verkoop van de kaarten sky high is.

Al sinds 2016 verzorgen wij de online marketing van Sky Ballonvaarten. Regelmatige bedenken we succesvolle acties om meer personen in de doelgroep te bereiken en in die luchtballon te krijgen. De kosten per klik in Google Ads zijn gehalveerd(!) sinds wij de campagnes beheren. Dat betekent meer verkeer op de website met hetzelfde budget.

We zitten bovenop de resultaten, dus als we ergens kunnen bijsturen om de online verkoop te verhogen, zijn we er vliegensvlug bij.

Sta jij binnenkort ook tussen deze succesverhalen?

Ontdekken wat voor marketingoplossingen we voor jou in petto halen? Hoe we jouw doelstellingen gaan halen?