Social media uitbesteden

Gemiddeld brengen we allemaal 2 uur per dag door op social media. Dat zijn minimaal 14 uren per week waarin jij als bedrijf je gezicht kan laten zien. Mensen doen graag zaken met mensen, niet met bedrijven. Dus geef jouw bedrijf online een gezicht — en laat onze social media specialisten jouw social media campagnes opzetten. Ga op de voor jou relevante kanalen het gesprek aan met je klanten. Of het nu om Facebook, Instagram, LinkedIn of YouTube gaat. Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen met jouw social media kanalen? Aarzel dan niet en neem gauw contact met ons op via het contactformulier.

De voordelen van Alona Marketing:

  • In het bezit van alle Social certificeringen

  • Zeer gepassioneerde Social Media specialisten

  • Meedenken over de groei & strategie van jouw bedrijf

  • Volledig ontzorgd op online marketing gebied

Ja, ik wil mijn bedrijf zichtbaar op Social Media

Hallo, ben ik weer!

Door je gezicht te laten zien op Social Media, blijf je ‘top of mind’ bij je doelgroep. Je bouwt een band met ze op. Het is niet voor niets dat consumenten vaker producten kopen van bedrijven die ze volgen op social media. En wat denk je van betrouwbare reclame als iemand je binnen zijn eigen netwerk aanbeveelt?

Bouw aan je merk

Social media helpt je bij het beter leren kennen van je klant. Je ziet wat ze leuk vinden en het biedt nog veel meer data — die heel bruikbaar is voor je bedrijf. Men verwacht dat een bedrijf aanwezig is op social media, omdat ze dat als klantenservice zien. Hoe beter je dit oppakt, hoe meer klanten veranderen in fans.

Volg je concurrenten

Wat zeggen mensen over je concurrenten? Zitten er pijnpunten waar jij jouw service mee kan verbeteren? Hoe krijgen zij interactie met de doelgroep? Een concurrentie-analyse is erg bruikbaar voor je eigen online strategie én helpt je je eigen verkoop te laten groeien.

OP WELKE SOCIAL MEDIA KANALEN WIL JIJ SCHITTEREN?

Facebook

Instagram

Youtube

LinkedIn

Pinterest

Kletsen met de klant

Social media zijn er allang niet meer alleen om te delen wat je ’s avonds hebt gegeten. Het biedt je een mooi platform om precies jouw doelgroep te bereiken. En dan ook nog eens precies met wat jij over wil brengen.

Tegenwoordig zijn social media echt een deel van ons leven. We bellen geen klantenservice, maar we sturen een berichtje op LinkedIn. We zijn niet alleen benieuwd naar de website, we willen ook berichten van tevreden klanten zien. En daarom is het zo belangrijk dat je op een goede manier meedoet aan deze digitale theekrans.

Wat is je doel? Een bepaald bereik, zodat je werkt aan je bekendheid? Meer bezoekers op je website? Leads verzamelen? Alona denkt graag met je mee. We vertalen je wensen in een heldere strategie. Het resultaat? Je bereikt de juiste klant met de juiste boodschap. Of dat nu met een afbeelding, video of tekst is. Natuurlijk gaat alles in overleg met jou. Er gaat niets online waar jij het niet mee eens bent.

Specialisten in social media

Je hoeft het niet allemaal alleen te doen. Als je je social media uitbesteedt, heb jij tijd je te richten op de dingen waar je echt goed in bent. Dan zorgen wij voor

  • een langdurige relatie met je klanten

  • lagere advertentiekosten dan Google Ads

  • verhoging van je sales

  • grotere naamsbekendheid en consistente branding

Social Media inzetten voor jouw bedrijf?

Social Media uitbesteden?

Wij gaan niet zomaar aan de slag. Tijdens een strategiesessie over jullie bedrijf en ambities komt duidelijk naar voren wat de doelen zijn van jouw bedrijf en welke online marketing er geleverd moeten worden om resultaat te behalen. Social Media uitbesteden kan daar een onderdeel van zijn, net als bijvoorbeeld Google Ads of SEO.

Jouw social media uitbesteden aan onze social media specialisten betekent volledige exposure op één of meerdere social media kanalen, zoals Facebook, LinkedIn, Instagram etc. Met losse flodders kom je nergens. Dan heb je hoogstens een like van je moeder en per ongeluk eentje van de concurrent die jou nauwlettend in de gaten houden. Daarom bespreken we met je, welke doelstellingen je wil behalen, op wie je impact wil maken en welke kanalen daar het best bij passen. Natuurlijk maken we ook afspraken over het budget en de tijdsplanning. Voor minder dan maximaal resultaat, doen we het niet.

Bespreek de mogelijkheden