Een goede rechter...

moet niet te jong zijn.

Al veel bedrijven regio Eindhoven in allerlei branches hebben hun Online Marketing aan ons uitbesteed. Voor elke casus bedenken we een passende strategie. Inmiddels hebben we al heel wat gezien, dus ook voor jou vinden we de beste aanpak.

Eerlijkheid duurt het langst

Wij kiezen voor een samenwerking op de lange termijn. En we willen dat onze klanten in Eindhoven minstens zo lang tevreden zijn over onze samenwerking. We stellen de juiste vragen en geven eerlijk feedback. Ja, ook (of juist) als we denken dat jouw idee beter kan.

Ons team weet van wanten

En van online winnen. Wij hebben de expertise in huis en denken met het hele team na over jouw Online Marketing. Willen we iets dat ook nieuw is voor ons? Dan zorgen we er gewoon voor dat we de juiste kennis en experts in huis halen.
Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact op met het online marketing bureau in Eindhoven. Onze specialisten staan voor je klaar.

naamloos (1 van 1)-52 (2)

Ben je klaar voor onze Online Marketing agency..

en dus voor je online groeispurt? Zijn onderstaande dingen voor jou herkenbaar en wil jij je online marketing uitbesteden? Dan zien we elkaar snel!

Alona Marketing kan jou ontzorgen!

Of je nu wilt starten, nog twijfelt of niet helemaal tevreden bent met je huidige partner, wij vinden het altijd meer dan de moeite waard om jouw groeikansen eens scherp onder de loep te nemen. Wij brengen graag de interessante mogelijkheden voor jouw onderneming in kaart. De online marketeers van Alona Marketing kunnen jou volledig ontzorgen op SEA, SEO, Social Media, Video marketing of website ontwikkeling. Samen bepalen we de juiste doelstellingen en stellen we een online marketing strategie op zodat jouw bedrijf online gaat knallen. Wil je graag eens even sparren? Neem gerust contact met ons op.



Onze Online Marketing diensten

Samen bepalen we de juiste doelstellingen en stellen we een Online Marketing strategie op maat op zodat jouw bedrijf online gaat knallen voor jouw doelgroep. Onze handen jeuken om voor (en met) jou een online strategie neer te zetten die impact maakt.

De voordelen van online marketing uitbesteden

Het voordeel dat u zelf meer tijd overheeft is niet het enige voordeel die u hieruit kan halen. Alona Marketing kunt u volledig ontzorgen op online marketinggebied. We hebben alle voordelen voor je op een rijtje gezet: Alona Marketing denkt mee over de groei & strategie van jouw bedrijf.

  • Je kiest zelf je doelen en betaalt pas als het gewenste resultaat is bereikt.
  • Je hebt zelf continu de volledige controle over de (bij)sturing en kosten van een advertentiecampagne.
  • Onze specialisten gaan voor het maximale resultaat.

Kosten online marketing uitbesteden

De kosten zijn afhankelijk van de online marketing diensten en welke strategie er wordt toegepast. Om alles goed in beeld te krijgen adviseren wij om contact met ons op te nemen. Zo kunnen wij kijken wat uw onderneming nodig heeft en waar de specialisten van Alona Marketing u in kunnen ondersteunen.

We maximize
digital growth
for

Inspiratie.

google-partner-1000x5002

Let’s maximize digital growth Together
with Jasper.

Jasper Boudewijns.
Head of Sales

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen.

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

Alle ingrediënten voor een winstgevende website.

Deze ingrediënten heb je nodig

Voor alle apparaten

Of je bezoeker nu via de laptop, pc, tablet of smartphone op je website komt: het werkt overal. En dan geen letters die door elkaar dansen of afbeeldingen die wegvallen. Jouw website past zich automatisch aan het apparaat aan, zodat de beleving altijd klopt.


Flexibele functies

Oeps, een belangrijke functie écht nodig? Blijven ademhalen. Onze websites breiden we heel gemakkelijk uit. Wil je een kaartje van Google Maps tonen, een menukaart toevoegen, beginnen met bloggen of zorgen dat mensen zich aanmelden voor je nieuwsbrief? We regelen het voor je.

Samen met social media

Ben jij al aanwezig op de voor jou interessante social media kanalen? Dan mag integratie op je website niet ontbreken. We linken op je nieuwe website naar je accounts, zodat je klanten je bedrijf overal in de smiezen kunnen houden en kunnen delen met hun netwerk.

Schitterend webdesign

Het oog wil ook wat. Je website is je visitekaartje, je etalage, je uithangbord. Past dit niet bij je bedrijf en je klant, dan is je bezoeker nog sneller weg dan jij ‘rood kruisje’ kan zeggen. Wij maken overzichtelijke, helder gestructureerde websites met de juiste uitstraling. Laat die ideale klanten maar komen!

Geoptimaliseerd voor Google

Een geweldige website is niet zo geweldig als ‘ie lijkt, als er geen bezoekers zijn. Jouw website ontwerpen wij zo, dat Google hem goed indexeert. Maximale aantrekkingskracht, volop verkeer en verkopen.

Makkelijk contact

Als je klant iets wil vragen of opmerken, is het fijn als contact opnemen makkelijk gaat. Onze contactformulieren zijn zeer gebruiksvriendelijk. En niet onbelangrijk: vrij van spam. Een goed formulier op je website verhoogt de kans op aanvragen en dus meer klanten. Ideaal.

naamloos (1 van 1)-52 (2)

We maximize
digital growth
for

Inspiratie.

google-partner-1000x5002

Let’s maximize digital growth Together
with nICK.

Nick Knoops.
Teamlead Webdevelopment & CRO

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen.

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

Dit kunnen we voor je betekenen.

Alona Marketing denkt met u mee om te kijken welke online strategie past bij de doelstellingen die belangrijk zijn voor uw bedrijf. 

naamloos_19_img

Waarom social media uitbesteden?

Veel ondernemers zien de kracht en meerwaarde van social media wel in, maar raken de gestructureerde aanpak steeds meer kwijt. Op welk kanaal moet ik op welke manier en op welk moment actief zijn? En heeft het nog wel zin nu er al zoveel versplinteringen zijn en het bovendien overvol is met al die advertenties en campagnes van vrijwel elke branche?

Absoluut! Althans, met een goede social media strategie draagt het enorm bij aan al je online marketing resultaten. De effecten van het uitbesteden van al je social media activiteiten zijn dan ook ver buiten de eigen kanalen merkbaar, mits je het goed doet natuurlijk. Het draagt onder andere bij aan je SEO rankings, zo kun je dus ook nog eens hoger in Google komen.

naamloos_19_img

Op welke kanalen wil jij Social Media uitbesteden?

Of je nu campagnes wilt draaien of op de voor jou relevante kanalen het gesprek aan wilt gaan met je klanten. En of het nu gaat om je Facebook, LinkedIn of Instagram beheer uitbesteden of om specifieke video marketing voor YouTube…

Je social media uitbesteden aan Alona marketing betekent stap voor stap aan de slag met marketingcampagnes die het meest efficiënt zijn voor jouw onderneming. Wil je weten hoe jouw huidige social media strategie haar doelstellingen wél kan behalen? 

naamloos_19_img

Waarom je Instagram account niet goed loopt?

Er zijn meerdere methodes/ technieken om volgers, likes en mentions te krijgen. Ook zijn er verschillende manieren om je content waarschijnlijk “viraal” te krijgen. Hoewel dit natuurlijk afhangt van verschillende factoren en er nooit een garantie is dat het viraal gaat. Maar er zijn zeker dingen die je kan doen om die kans te vergroten.

Wat je wilt zijn natuurlijk niche volgers, mensen die een echte interesse hebben ik datgene wat je post/ doet. Dus als ondernemer die bijvoorbeeld life coaching doet, wil je ook mensen krijgen die je gaan volgen en “engagen” met jouw account en als persoon.

Mensen die interesse hebben in/ op zoek zijn naar life coaching. Dit geldt natuurlijk voor elke niche.

Toch zie je vaak dat accounts niet groeien, je hebt weliswaar een paar honderd volgers, maar daarna blijf je vastzitten of worden de hoeveelheid volgers minder. Instagram kost gewoon veel tijd, zeker als je niet echt/ goed weet hoe Instagram werkt.

naamloos_19_img

Hoe je als bedrijf van Instagram kan profiteren?

Instagrammers zijn over het algemeen erg actief. Uit onderzoek is gebleken dat 1/3 van de Instagram gebruikers wel eens iets gekocht heeft nadat ze een advertentie op Instagram zagen. Met meer dan 1 miljard Instagram-gebruikers zijn dat dus meer dan 300 miljoen (!) potentiële kopers van je product.

Omdat adverteren op Instagram loopt via het Facebook Advertentie-platform zijn de opties vrijwel onbeperkt. Target bijvoorbeeld mensen die je website hebben bezocht maar geen actie hebben ondernomen, of mensen die een bepaalde engagement met je posts hebben gehad. Of mensen die daar weer op lijken (look-alike doelgroepen).

Bereik meer nieuwe klanten door hashtags (#) slim in te zetten. Doe altijd een hashtag-onderzoek om te kijken welke hashtags je het best kan inzetten. Een tool die wij vaak gebruiken is bijvoorbeeld: keyhole.co.

Instagram is een erg ”visueel” platform; foto’s en video’s staan centraal; als bedrijf kan je je boodschap goed overbrengen omdat wat mensen zien nou eenmaal beter blijft hangen dan wat mensen lezen of horen!

naamloos_19_img

Waarom LinkedIn marketing uitbesteden?

Online gevonden en gezien worden met meer omzet als oogmerk, dat is voor veel bedrijven de reden om te kiezen voor social media uitbesteden. Je merkt de sterke tendens hiervan al op persoonlijk en particulier vlak op alle verschillende accounts, laat staan op bedrijfsniveau.

Dat dit op grote schaal plaatsvindt zegt dan ook eigenlijk al genoeg. Je LinkedIn marketing uitbesteden aan social media specialisten is dé online manier om bedrijfskennis te delen en dus onder de aandacht te brengen. Bovendien is LinkedIn adverteren bij uitstek de ideale manier om kwalitatieve B2B leads binnen te halen. Een belangrijke stap naar een succesvolle toekomst voor je onderneming.

naamloos_19_img

Wat is LinkedIn adverteren?

Het principe van online adverteren is op elk social media account in de basis hetzelfde. Toch is de insteek en dus strategie bij adverteren op LinkedIn heel anders dan wanneer je kiest voor Facebook adverteren uitbesteden of Instagram beheer uitbesteden. Advertenties op LinkedIn worden, net als met adverteren op Google, verkocht middels een veiling.

Met je LinkedIn marketing uitbesteden concurreer je met een bepaald bod met andere adverteerders die dezelfde doelgroep en mogelijke doelen voor ogen hebben. De advertentiekosten worden dan uiteindelijk in rekening gebracht vanuit twee mogelijke biedstrategieën: door te kiezen voor CPM, kosten per 1.000 weergaven of door te kiezen voor CPC, de kosten per klik. Er zijn overigens ook nog bericht-advertenties waarvoor je betaald zodra een bericht is afgeleverd. Je hoeft het niet allemaal alleen te doen. Als je je social media uitbesteedt, heb jij tijd je te richten op de dingen waar je echt goed in bent.

Social media uitbesteden helpt je omzet verhogen .

Bij social media uitbesteden gaat het niet alleen om het verspreiden van content, het gaat ook om het verkrijgen van data en daar met een doordachte strategie kansrijk mee omgaan.

Zo kun je door middel van Facebook adverteren uitbesteden bijvoorbeeld de data van gebruikers indelen op locatie, branche of opleiding, likes of zelfs op geschiedenis van gedane aankopen. Ook bestaan er steeds meer handige tools vanuit de eigen social media platforms. Deze zijn in combinatie met je CMS-systeem heel specifiek en doelgericht in te zetten. Bijvoorbeeld op het converteren van meer relevante leads.

Het is dan ook de ideale combinatie met adverteren op Google. Sowieso draagt social media marketing uitbesteden bij aan je totale online strategie. Alles met het oogpunt om het uiteindelijke doel, een hogere omzet, te realiseren.

De social media specialisten van Alona marketing.

Zo pakt Alona marketing dat aan

Het uitbesteden van je social media voor marketingdoeleinden kent bij Alona marketing nog veel meer voordelen. Onze ervaren specialisten houden als ware topsporters de focus op alle trends en ontwikkelingen en weten hier feilloos op in te spelen met jouw branche en doelgroep.

Bovendien kun je bij ons met social media uitbesteden pakketten op maat samenstellen. Hierin adviseren we je graag, maar blijf jij altijd leidend.

Tijdens een strategiesessie over jullie bedrijf en ambities komt duidelijk naar voren wat de doelen zijn van jouw bedrijf en welke online marketing er geleverd moeten worden om resultaat te behalen. Social Media uitbesteden kan daar een onderdeel van zijn, net als bijvoorbeeld SEA of SEO.

Wil je Social Media uitbesteden?

Jouw Social Media uitbesteden aan onze Social Media specialisten betekent volledige exposure op één of meerdere kanalen zoals Facebook, Instagram, Pinterest en LinkedIn. Met losse flodders kom je nergens. Dan heb je hoogstens een like van je moeder en per ongeluk eentje van de concurrent die jou nauwlettend in de gaten houdt. Daarom bespreken we met je welke doelstellingen je bedrijf wilt behalen, op welk marktsegment je impact wil maken en welke kanalen daar het best bij passen.

Natuurlijk maken we ook afspraken over het budget en de tijdsplanning. Voor minder dan maximaal resultaat, doen we het niet. Ben je geïnteresseerd of nieuwsgierig naar wat Alona Marketing voor jouw bedrijf kan betekenen met social media?  Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Wij zijn het social media marketing bedrijf voor jou.

naamloos (1 van 1)-52 (2)

We maximize
digital growth
for

Inspiratie.

google-partner-1000x5002

Let’s maximize digital growth Together
with JORIS.

Joris van Hugte.
Teamlead Social

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen.

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

SEO zelf doen of uitbesteden.

Dit is hoe Alona marketing het aanpakt

Typ je zelf wel eens zoekwoorden in waar je op gevonden wilt worden, maar zie je jouw website nog niet tussen de organische zoekresultaten staan? Dan is het tijd om met zoekmachine optimalisatie aan de slag te gaan. Het kan erg frustrerend zijn om jouw concurrent bovenaan de zoekresultaten te zien staan terwijl je jouw eigen website niet terug ziet in de zoekresultaten. Dit betekent dat jouw concurrent een goede SEO-strategie heeft.

Een goede SEO-strategie kost veel tijd en energie. De vraag is of je als ondernemer hier tijd voor hebt. Waarschijnlijk heb je al je handen vol met je huidige werkzaamheden. De concurrentie is waarschijnlijk druk bezig met SEO. Wanneer je jezelf hier niet veel mee bezig houdt, dan wordt het lastig om hoger in Google te komen. Zoekmachine optimalisatie uitbesteden is een goed idee indien je nog vrij weinig met SEO hebt gedaan en een inhaalslag wilt maken op je concurrenten.

Indien je zelf SEO wilt oppakken, dan moet je sowieso voldoende tijd hiervoor hebben, kennis opdoen en weten wat je doet. Een SEO-specialist is fulltime bezig met SEO en weet dan ook de juiste strategie te bepalen om jouw website zo hoog mogelijk in de organische zoekresultaten te krijgen.

naamloos (1 van 1)-52 (2)

Dit kunnen we voor je betekenen.

Uniek, maar sterk in de aanpak. 

naamloos_19_img

Waarom linkbuilding uitbesteden?

Hoe meer websites er naar jouw website linken hoe beter? Dat is niet helemaal waar. Want zoals gezegd, het luistert heel nauw en daarom is linkbuilding uitbesteden een even verstandige als waardevolle investering. Die externe sites moeten namelijk wel van bepaalde kwaliteit en betrouwbaarheid zijn, zodat Google je links en dus je website ook meer gaat waarderen.

Met je SEO uitbesteden kan Alona Marketing onder andere met linkbuilding de SEO autoriteit van je bedrijf verbeteren. Bovendien moeten deze links ook een bepaalde relevantie met jouw branche of type content hebben. Hoe meer en beter de inhoud of het onderwerp van de verwijzende website aansluit op jouw organisatie, hoe meer Google dit waardeert en dus uiteindelijk ook zal ‘belonen’ met een hogere positie in de organische zoekresultaten.

naamloos_19_img

Hoe werkt linkbuilding uitbesteden?

Bespaar jezelf de ingewikkelde logica en kies voor linkbuilding uitbesteden. Als SEO bureau zijn de specialisten van Alona Marketing ervaren. Bovendien blijven we onszelf graag voeden met de allernieuwste kennis en tools op gebied van linkbuilding.

We weten hoe we de juiste content over jouw dienst of product SEO proof moeten schrijven en met welke anchors we willen linken naar de pagina’s die zo hoger in Google komen. Vervolgens weten we ook precies waar we die teksten moeten plaatsen en hoe we hiermee een gevarieerd en krachtig linkprofiel moeten opbouwen zodat jouw pagina’s meer en meer gewaardeerd en gevonden zullen worden.

naamloos_19_img

Wat kost linkbuilding uitbesteden?

Het fijne aan linkbuilding uitbesteden is dat het onlosmakelijk is verbonden aan je algehele SEO-strategie. Alona Marketing zorgt bovendien naast je externe linkbuilding ook voor een goed georganiseerde interne linkbuilding. Een goede interne linkstructuur is de basis van de prettigheid die je klanten en bezoekers ervaren wanneer ze door je website scrollen. Bovendien wordt een goede navigatiestructuur ook door Google zeer gewaardeerd in je organische zoekresultaten. 

De kosten voor linkbuilding uitbesteden zijn in de meeste gevallen opgenomen in een van onze SEO-pakketten. Is een van onze SEO pakketten iets voor jou? Of wil je graag eens om de tafel gaan zitten voor een SEO voorstel op maat? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Een SEO-specialist inhuren van Alona Marketing?

Stap 1 - SEO 0-meting

Tijdens de 0-meting voert onze SEO-specialist een scan uit voor jouw website om te kijken hoe de website er nu voor staat en inzicht te krijgen in wat voor mogelijkheden er nog zijn. Deze 0-meting is overigens geheel gratis!

Stap 2 - Voorstel

Spreekt de 0-meting jou wel aan en wil je graag weten wat een SEO-specialist inhuren voor kosten met zich mee brengt? Dan kunnen we een voorstel maken. Ook het uitwerken van het voorstel is geheel gratis.

Stap 3 - Kick-off en strategie

Nadat je hebt besloten om een SEO-specialist in te huren van Alona Marketing plannen we een kick-off in tussen jou en de SEO-marketeer. Hierin wordt onder andere besproken op welke zoekwoorden jij je wilt focussen, wie jouw concurrenten zijn, wie jouw ideale klant is en welk doel je wilt behalen met de samenwerking.

Stap 4 - Content, techniek en autoriteit

Hierna kan onze SEO-marketeer aan de slag met de SEO-marketing. Dit bestaat onder andere uit het optimaliseren van de content, techniek en autoriteit.

Stap 5 - Maandelijkse update

Iedere maand krijg je een update van de gedane SEO-werkzaamheden, de resultaten en de planning voor de komende maand. Zo ben je altijd goed op de hoogte wat er gedaan wordt en wat hier het resultaat van is. Natuurlijk heb je gedurende de maand meerdere malen contact met jouw SEO-marketeer. Dit kan per telefoon of e-mail zijn. Dit ligt er maar net aan waar jouw voorkeur naar uitgaat.

Zoekmachine Optimalisatie deels of volledig uitbesteden?

Binnen SEO wordt er gesproken van drie pijlers, namelijk: content, techniek en autoriteit. Wellicht heb je van een van deze drie pijlers al enige kennis en wil je jouw zoekmachine optimalisatie deels zelf oppakken en deels uitbesteden aan een SEO bureau. Ook dat is mogelijk binnen Alona Marketing. Wellicht doe je binnen jouw organisatie al aan SEO marketing, maar kan jouw SEO-marketeer wel wat extra hulp gebruiken. Ook dan kun je een SEO-specialist inhuren. Zo kun je bij ons bijvoorbeeld ook alleen linkbuilding uitbesteden of SEO teksten uitbesteden. We werken met SEO pakketten, maar we kunnen natuurlijk ook een voorstel op maat uitwerken.

Samen met Alona inzetten op zoekmachine adverteren?

Kan jouw bedrijf wel een van onze SEA pakketten gebruiken? Of wil je graag eerst eens precies weten hoe wij met zoekmachine adverteren jouw bedrijf kunnen helpen? Doe de scan of neem contact op met een van onze specialisten.

Bovendien valt of staat je totale marketing investering met de algehele staat van je website. Is die wel snel genoeg? En mobielvriendelijk? Zijn de conversiemogelijkheden wel goed zichtbaar en ziet de website er netjes en overzichtelijk uit? Ook hier kunnen wij mee helpen. Vaak worden deze vragen beantwoord door middel van een website-optimalisatie.

We maximize
digital growth
for

Inspiratie.

google-partner-1000x5002

Let’s maximize digital growth Together
with Brandon.

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen.

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

Wat is SEA?

SEA staat voor Search Engine Advertising. Het gaat dus om advertenties, in tegenstelling tot SEO waarbij het gaat om organisch een hoge positie te pakken. Wanneer iemand een zoekopdracht uitvoert gaat Google op zoek naar de meest relevante advertenties die aansluiten bij deze zoekopdracht.

 

Dit wordt bepaald door onder andere de volgende onderdelen:

  • Het (minimale) bod wat nodig is

  • De kwaliteit van de advertentie

  • Relevantie van de zoekwoorden

De voordelen van Adwords uitbesteden.

Dit is hoe Alona marketing het aanpakt

Ben jij op zoek naar een partner waaraan jij jouw Google Ads kan toevertrouwen? Dan ben je bij Alona marketing aan het juiste adres. Wanneer onze SEA-specialisten het Google Ads account in handen krijgen, zullen er positieve ontwikkeling ontstaan. Dit komt omdat onze specialisten van alle nieuwe trends op de hoogte zijn en dit direct toepassen in jouw campagnes. Zij brengen focus aan, kiezen de strategie die het beste past bij jouw groeidoelen en zij beheren jouw ads-budget zodat het maximale uit elke uitgeven euro wordt gehaald. Benieuwd wat google ads uitbesteden je kost? Neem dan contact op.

naamloos (1 van 1)-49 (2)

Dit kunnen we voor je betekenen.

Uniek, maar sterk in de aanpak. 

naamloos_19_img

Search campagne.

Dit zijn de betaalde tekstadvertenties boven-en onderaan de organische zoekresultaten in Google. Het doel van dit soort campagnes is zorgen voor zichtbaarheid wanneer en zoekmachinegebruiker naar een product of dienst zoekt en ervoor zorgen dat deze ook daadwerkelijk op je advertentie klikt en wordt doorgeleid naar je webshop of website. 

Dit is ons meest geliefde campagnetype! Waar Google de laatste jaren steeds meer pusht op geautomatiseerde campagnetypes, genieten we op search nog van relatief veel controle. 

Door slim gebruik te maken van zoekwoorden en negatieve zoekwoorden en relevante advertenties spelen we in op de vraag van consumenten. Hierdoor behalen we mooie cijfers voor onze klanten.   

naamloos_19_img

Shopping campagne.

Een shoppingcampagne is een online advertentiecampagne om je producten te promoten in de zoekmachine. Het doel van dit soort campagnes is om je online winkelaanbod te promoten, meer klikken te genereren en de verkoop van je producten te verhogen. 

De standaard shopping ads zijn zichtbaar op de zoekresultatenpagina. In tegenstelling tot Smart Shopping- tegenwoordig Performance Max- heb je nog iets meer controle over je biedingen, plaatsingen en zoektermen. Doordat je met shopping ads al veel productinfo toont, vergroot je je kans op een goede CTR en conversie. 

 

Mocht je daar vragen over hebben? Neem dan even contact met ons op! 

naamloos_19_img

Display campagne.

Dit zijn beeldadvertenties (displays) die getoond worden op websites, apps en netwerken die gekoppeld zijn aan het Google Display Network. Door middel van Display laat je opnieuw een advertentie zien van een bepaald product of dienst, aan iemand die al eerder op je website of webshop is geweest, maar daarna toch van je website is afgegaan, zonder te converteren.

Ze dragen bij aan verschillende doelstellingen. Naast het creëren van awareness, kan het ook goed converteren op bepaalde doelgroepen. Dynamische remarketing passen we vaak toe op producten uit webshops.

Het doel van deze campagnes is:

  • Potentiële klanten te bereiken die nog niet bekend zijn met jouw website
  • Het opnieuw onder de aandacht brengen van producten of diensten bij personen die jouw webshop eerder hebben bezocht. 

naamloos_19_img

Video advertenties.

Videoadvertenties die worden weergegeven op YouTube en websites en apps van Google Video partners. De advertentie zal voor, tijdens of na de video getoond worden.  

Het is ook mogelijk om een videoadvertentie tussen andere video’s te plaatsen die op de zoekresultatenpagina van YouTube te vinden zijn. Het voordeel van video is dat het uitgebreide mogelijkheden biedt op het gebied van doelgroep targeting en advertentiekeuze. Hierdoor kun je met de juiste boodschap op het juiste moment de juiste personen bereiken 

Het doel van een video campagne is een groot bereik te genereren onder de juiste doelgroep om op een beeldende manier het verhaal achter een product, dienst, merk en of bedrijf te vertellen.  

naamloos_19_img

Performance max campagne .

Deed veel stof opwaaien in de SEA community bij diens lancering eind 2021. Een volledig geautomatiseerd campagnetype dat alle netwerken van Google inzet om de juiste gebruiker te vinden op de juiste plek. Performance Max verving Smart Shopping en krijgt in de veiling voorrang boven search, display, video. Belangrijk dus om naast je tekst ook te zorgen voor goede banners en video’s. 

De performance max campagnes komen in aanmerking voor alle advertentiekanalen van Google. Performance max campagnes kunnen worden gebruikt op alle plaatsingen voor:

  • Het searchnetwerk
  • Het displaynetwerk
  • Het Google-video netwerk
  • Gmail 
  • Discovery
  • Maps  

naamloos_19_img

Feed Management.

Een feed is een bestand waarin producten, diensten of kenmerken georganiseerd zijn. Deze informatie kan je bijvoorbeeld weer gebruiken om ergens anders te weergeven, zoals: in een  advertentie op een website. 

Voor webshops is de kwaliteit van de feed een van de paradepaardjes waarmee je echt het verschil kunt maken. Door de feed te optimaliseren kun je de CTR en Conversieratio’s significant verbeteren. Met behulp van Channable zorgen wij ervoor dat je het maximale uit je feed haalt.  

Optimalisaties die doorgevoerd kunnen worden zijn onder andere:

  • Titel
  • Beschrijving
  • URL
  • Prijs
  • Product (ID)
  • Afbeeldingsbeschrijving 

We maximize
digital growth
for

google-partner-1000x5002

Let’s maximize digital growth Together
with JaN.

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

Klant worden bij Alona Marketing in 7 stappen.

stripe_yellow

1. Intake

Digitaal of telefonisch, we maken kennis en brengen je marketingvraagstuk in kaart.

2. Afspraak

We werken een plan en doelstellingen uit, dat optimaal aansluit bij je bedrijf. Tijdens de afspraak gaan we dieper in op jouw vraag en onze oplossing.

3. Strategie bepalen

Samen met onze specialisten bepalen we een strategie op maat voor jullie bedrijf.

4. Voorstel

Je ontvangt een maatwerkvoorstel, na akkoord starten we direct om samen online resultaten te boeken. We delen een planning voor de eerste maanden.

5. De juiste expertise

Gedurende de samenwerking sluiten vakspecialisten aan om waarde toe te voegen. Dat helpt duurzame resultaten te boeken.

6. Livegang campagnes

We richten de campagne in en maken alle uitingen. Na akkoord vanuit jullie zetten we de campagnes live. Klaar om digitaal te groeien!

stripe_yellow

7. Maandelijks overleg

Resultaten en voortgang bespreken we structureel. Analyseren, afstemmen en bijsturen. Alles om meer uit campagnes te halen en jouw doelstellingen te behalen.

Klantcase: Van € 150K naar
€ 1 miljoen omzet per maand.

Klantcase: Van € 150K naar € 1 miljoen omzet per maand.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.