SEO uitbesteden?

Je kunt jouw website niet terug vinden in de zoekresultaten bij het intypen van een bepaalde zoekopdracht. Sta je überhaupt wel in de zoekresultaten met jouw website en hoe kun je hoger in Google komen? Dit kan met een goede SEO-strategie.

Offerte aanvragen

De voordelen van SEO uitbesteden

  • Een SEO-specialist voor jou aan het werk

  • Meer tijd over om andere zaken op te pakken

  • Volledig ontzorgd worden

  • Een geoptimaliseerde website op basis van content, techniek én autoriteit

  • Een SEO-specialist die op de hoogte is van de laatste trends en ontwikkelingen

SEO zelf doen of uitbesteden?

Typ je zelf wel eens zoekwoorden in waar je op gevonden wilt worden, maar zie je jouw website nog niet tussen de organische zoekresultaten staan? Dan is het tijd om met SEO aan de slag te gaan. Het kan erg frustrerend zijn om jouw concurrent bovenaan de zoekresultaten te zien staan terwijl je jouw eigen website niet terug ziet in de zoekresultaten. Dit betekent dat jouw concurrent een goede SEO-strategie heeft.

Een goede SEO-strategie kost veel tijd en energie. De vraag is of je als ondernemer hier tijd voor hebt. Waarschijnlijk heb je al je handen vol met je huidige werkzaamheden. De concurrentie is waarschijnlijk druk bezig met SEO. Wanneer je jezelf hier niet veel mee bezig houdt, dan wordt het lastig om hoger in Google te komen. SEO uitbesteden is een goed idee indien je nog vrij weinig met SEO hebt gedaan en een inhaalslag wilt maken op je concurrenten.

Indien je zelf SEO wilt oppakken, dan moet je sowieso voldoende tijd hiervoor hebben, kennis opdoen en weten wat je doet. Een SEO-specialist is fulltime bezig met SEO en weet dan ook de juiste strategie te bepalen om jouw website zo hoog mogelijk in de organische zoekresultaten te krijgen.

Lees meer over ons

De resultaten die we boeken

125% meer bezoekers

125% meer bezoekers

“Conversie van lead naar klant is met sprongen omhoog gegaan en gaat nog veel verder stijgen dankzij hun aanpak. “Vertrouwen” is wat ik gevonden heb bij Alona.”

Peter Jansen
Mister Kools

Beckman Coulter logo

Een SEO-specialist inhuren van Alona Marketing?

STAP 1

SEO 0-METING

Tijdens de 0-meting voert onze SEO-specialist een scan uit voor jouw website om te kijken hoe de website er nu voor staat en inzicht te krijgen in wat voor mogelijkheden er nog zijn. Deze 0-meting is overigens geheel gratis!

STAP 2

VOORSTEL

Spreekt de 0-meting jou wel aan en wil je graag weten wat een SEO-specialist inhuren voor kosten met zich mee brengt? Dan kunnen we een voorstel maken. Ook het uitwerken van het voorstel is geheel gratis.

STAP 3

KICK-OFF EN STRATEGIE

Nadat je hebt besloten om een SEO-specialist in te huren van Alona Marketing plannen we een kick-off in tussen jou en de SEO-marketeer. Hierin wordt onder andere besproken op welke zoekwoorden jij je wilt focussen, wie jouw concurrenten zijn, wie jouw ideale klant is en welk doel je wilt behalen met de samenwerking.

STAP 4

CONTENT, TECHNIEK & AUTORITEIT

Hierna kan onze SEO-marketeer aan de slag met de SEO-marketing. Dit bestaat onder andere uit het optimaliseren van de content, techniek en autoriteit.

STAP 5

MAANDELIJKSE UPDATE

Iedere maand krijg je een update van de gedane SEO-werkzaamheden, de resultaten en de planning voor de komende maand. Zo ben je altijd goed op de hoogte wat er gedaan wordt en wat hier het resultaat van is. Natuurlijk heb je gedurende de maand meerdere malen contact met jouw SEO-marketeer. Dit kan per telefoon of e-mail zijn. Dit ligt er maar net aan waar jouw voorkeur naar uitgaat.

  • Accountstructuur
  • Campagne instellingen
  • Advertenties
  • Zoekwoorden
  • Kwaliteitsscores (kosten efficiëntie)
  • Resultaten (indien mogelijk vanuit Google Analytics)
  • Kansen

Na deze scan ontvang je een rapport met duidelijke adviespunten en directe actiepunten. Op basis van deze resultaten kunnen wij je voorzien van een duidelijk advies over de mogelijkheden voor het verbeteren van jouw resultaat en ROI.

SEO uitbesteden

Wij onderzoeken
welke zoekwoorden

Wij creëren
de beste advertenties

Wij managen
jouw campagnes

Wij analyseren
jouw concurrenten

Wij optimaliseren
voor het beste resultaat

Quickscan aanvragen

Zoekmachine Optimalisatie deels of volledig uitbesteden

Binnen SEO wordt er gesproken van drie pijlers, namelijk: content, techniek en autoriteit. Wellicht heb je van een van deze drie pijlers al enige kennis en wil je jouw zoekmachine optimalisatie deels zelf oppakken en deels uitbesteden aan een SEO bureau. Ook dat is mogelijk binnen Alona Marketing. Wellicht doe je binnen jouw organisatie al aan SEO marketing, maar kan jouw SEO-marketeer wel wat extra hulp gebruiken. Ook dan kun je een SEO-specialist inhuren. Zo kun je bij ons bijvoorbeeld ook alleen linkbuilding uitbesteden of SEO teksten uitbesteden. We werken met SEO pakketten, maar we kunnen natuurlijk ook een voorstel op maat uitwerken.

Gecertificeerd partner van Google

Partner van Google. Dat betekent niet dat we getrouwd zijn, maar wel dat we het erg goed met elkaar kunnen vinden. We hebben de certificaten, de kennis en de tools om jouw Google Ads goed neer te zetten. Bespaar tijd en geld en geniet van de voordelen:

  • Direct goed zichtbaar in Google
  • Direct meetbaar resultaat
  • Betaal per klik
  • Sneller geregeld dan dat jij ‘Google Ads’ zegt

Samen met Alona inzetten op zoekmachine adverteren?

Kan jouw bedrijf wel een van onze SEA pakketten gebruiken? Of wil je graag eerst eens precies weten hoe wij met zoekmachine adverteren jouw bedrijf kunnen helpen? Doe de scan of neem contact op met een van onze specialisten.

Bovendien valt of staat je totale marketing investering met de algehele staat van je website. Is die wel snel genoeg? En mobielvriendelijk? Zijn de conversiemogelijkheden wel goed zichtbaar en ziet de website er netjes en overzichtelijk uit? Ook hier kunnen wij mee helpen. Vaak worden deze vragen beantwoord door middel van een website-optimalisatie.

Plan je adviesgesprek

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.