SEO pakketten (organische vindbaarheid)

Hieronder is ons aanbod van zoekmachine optimalisatie pakketten te vinden. Mocht je meer informatie willen ontvangen over de pakketten neem dan contact met ons op via +31 85 0654 633 of per e-mail via info@alonamarketing.nl.

SEO

COMPLEET

COMPLEET+

PRO

Website On-Page verbeteren

Nieuwe pagina's inrichten / bestaande optimaliseren

Interne linkstructuur optimaliseren

Google mijn bedrijf optimaliseren

Google Analytics, Google Search Console en
Google Tag manager optimaal instellen

Linkbuilding

X

Strategisch overleg + advies

per kwartaal

maandelijks

maandelijks

Eenmalige opstartkosten

€ 1.000

€ 1.500

€ 3.000

Management fee per maand

€ 950 / per maand

€ 1.450 / per maand

€ 3.600 / per maand

COMPLEET

COMPLEET+

PRO

Website On-Page verbeteren

Nieuwe pagina's inrichten / bestaande optimaliseren

Interne linkstructuur optimaliseren

✓

Google mijn bedrijf optimaliseren

✓

Google Analytics, Google Search Console en
Google Tag manager optimaal instellen

Linkbuilding

X

Strategisch overleg + advies

per kwartaal

maandelijks

maandelijks

Eenmalige opstartkosten

€ 1.000

€ 1.500

€ 3.000

Management fee per maand

€ 950 / per maand

€ 1.450 / per maand

€ 3.600 / per maand

Werkwijze samenwerking Zoekmachine optimalisatie (SEO)

  1. We starten met een intakegesprek waarbij we samen de doelstellingen, USP’s (waarin jij je van je concurrenten onderscheidt), doelgroep en de strategie afstemmen.
  2. Op basis van de uitkomsten van het intakegesprek doen we een uitgebreid zoekwoorden-onderzoek.
  3. De website wordt onderzocht op kritieke technische verbeterpunten en wordt direct verholpen daar waar dat van toepassing is. Denk hierbij aan de mogelijkheid om de website te indexeren, website veiligheid, en snelheid van de website.
  4. Aan de hand van het zoekwoorden-onderzoek optimaliseren we de bestaande pagina’s op de website, zodat de website kwalitatief wordt ingericht voor Google en de bezoeker. Zodra zoekwoorden in het zoekwoorden-onderzoek nog geen doelpagina hebben, worden deze aangemaakt en geoptimaliseerd voor het desbetreffende zoekwoord.
  5. We onderzoeken waar verbeterslagen liggen ten opzichte van de concurrentie. Denk hierbij aan de content, metadata, linkstructuur, structured data, gebruiksvriendelijkheid, responsiveness en conversiemogelijkheden.
  6. We signaleren waar kansen liggen voor bijkomende producten/diensten.
  7. We houden korte lijnen met de contactpersoon om deze kansen te bespreken en naar aanleiding daarvan dit te implementeren.
  8. Nadat alle zoekwoorden binnen het zoekwoordenonderzoek geoptimaliseerd zijn binnen de website, zal gemonitord wat de positionering en het verkeer doet met deze pagina’s. Hierin wordt bij laag scorende pagina’s snel geschakeld en onderzocht wat hieraan geoptimaliseerd dient te worden. Zodra concurrentie niet stil zit, moeten wij dat ook niet doen!
  9. Zodra de website in zijn geheel geoptimaliseerd is door bovenstaande punten, wordt de autoriteit van de website gemeten. Dit onderdeel wordt ook wel Linkbuilding genoemd. Hierin onderzoeken wij hoe gezond het backlinkprofiel is voor de branche van de website, en halen wij backlinks eruit die als spam getackeld zijn. Ook wordt er een linkintersect gemaakt. Dit is een lijst van backlinks waar de concurrentie een backlink van heeft, maar de website niet. Hierdoor kun je snel kansen vinden om een hogere autoriteit te creëren binnen het internet.
  10. Let op dat linkbuilding een continu proces is waarbij altijd gemonitord moet worden wat de autoriteit van de website en van de concurrentie doet. Snel schakelen is een must in dit onderdeel.

Elke maand verzorgen we een uitgebreide rapportage met alle belangrijke statistieken en inzichten. We bespreken regelmatig de resultaten en strategie: telefonisch, via mail, tijdens een video-call of in een fysieke afspraak bij ons (in Baarn of Eindhoven) of bij jou op de zaak.

Verder verzorgen wij (indien van toepassing)

  1. Het aanmaken/optimaliseren van Google Mijn Bedrijf.
  2. Google Analytics implementatie
  3. Google Tag Manager implementatie
  4. Google Search Console implementatie
  5. De koppeling tussen de website en bovengenoemde tools, zodat we de website statistieken kunnen meten en kunnen uitbrengen in rapportages.
  6. Doelen instellen (zoals ingevulde offerte formulieren) op de website en in Google Analytics. De doelen worden vastgesteld met de contactpersoon, zodat beide partijen daarmee op één lijn liggen.

Passen je wensen niet in één van onze SEO pakketten?

Wij kunnen je ook een advies op maat geven. Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan om samen te bepalen welk SEO pakket het beste bij je past

Contact opnemen