De meest interessante periode voor ondernemers om meer verkoop te realiseren staat weer voor de deur: Black Friday. Er liggen veel kansen in social advertising.
Staat jouw campagne al in de steigers? Heb jij de ideale route al uitgestippeld om van Black Friday 2023 een succes te maken?
Rondom Black Friday (op 24 november) is de concurrentie op de advertentieveiling hoger dan de Mount Everest. Maar in onze nieuwe Masterclass laten we zien hoe jij deze berg kunt beklimmen.
We laten je zien:
- Wat de beste Black Friday-strategie is
- Hoe je het meeste haalt uit adverteren via social kanalen als Facebook en Instagram
- Wat je moet doen om jouw concurrenten voor te blijven
Meld je gratis aan voor onze Masterclass, gegeven door Joris van Hugte – Teamlead Social Advertising bij Alona Marketing.
Je bent online welkom op donderdag 28 september van 09:00 uur tot 10:00 uur.
Meld je gratis aan voor onze Masterclass, gegeven door Joris van Hugte – Teamlead Social Advertising bij Alona Marketing.
Je bent online welkom op donderdag 28 september van 09:00 uur tot 10:00 uur.
Deze punten behandelen we in de Masterclass:
✅ De voor- en nadelen van Push vs Pull Marketing
✅ Begin op tijd – je hebt nog 2 maanden!
✅ Zorg dat je je concurrentie voorblijft!
✅ Leer de juiste actiegerichte formats in te zetten op Facebook en Instagram
✅ Bereik je doelgroep en laat je ze van je kopen tijdens Black Friday
Reserveer nu gratis je stoel in onze Masterclass, voordat er geen plek meer is.
Dat zou zonde zijn, toch?