Facebook Advertising

Meer dan 1,7 miljard mensen gebruiken Facebook om contact te leggen met hun vrienden en familie; het sociale netwerkplatform is geïnstalleerd op drie van de vier smartphones; en meer dan de helft van de Facebook-gebruikers die dit sociale netwerkplatform elke dag bezoeken. Facebook advertising is al snel uitgegroeid tot het sociale netwerk om op te adverteren, waarbij gebruikers die relevant zijn voor uw merk bijna gegarandeerd op uw pad terechtkomen.

CONTACT OPNEMEN

Sparren over Facebook Marketing voor jouw bedrijf?

Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.

Facebook Advertising

Uw advertenties kunnen worden weergegeven in de nieuwsfeeds van uw prospects en in de advertentieruimten aan de rechterkant van de pagina, terwijl de targetingopties die door Facebook worden aangeboden en door ons worden geoptimaliseerd ervoor zorgen dat uw merk voor de meest relevante gebruikers wordt weergegeven.

  • Leeftijd: als u adverteert voor een product of service waarvoor leeftijdsverificatie is vereist, zoals alcoholische artikelen, kunt u de leeftijdsgroep opgeven die waarschijnlijk een klant van uw bedrijf wordt en uw advertenties worden alleen weergegeven voor gebruikers die voldoen aan uw specificaties.
  • Geslacht: genderspecifieke advertenties. Segmenteer uw doelgroep en maak twee vergelijkbare advertenties; één gericht op mannen en één op vrouwen. Hiermee kunt u bepalen welk geslacht het meest responsief is.
  • Interesses: Mensen bereiken met een interesse die vergelijkbaar is met wat u aanbiedt.
  • Brede categorieën: mensen bereiken die in een bepaalde algemene categorie vallen, zoals ouders.
  • Verbindingen: een advertentie targeten op mensen die een bepaalde verbinding met uw pagina hebben, zoals mensen die uw pagina leuk vinden op Facebook.

Facebook Advertising Specialisten

De Facebook advertising specialisten kunnen niet alleen uw website of pagina op Facebook promoten om de zichtbaarheid en het rendement te verbeteren, zij kunnen ook gerichte campagnes maken om meer gebruikers naar apps of videoweergaven te leiden. Het gebruik van Facebook-advertenties kan een goede start zijn voor elke marketingcampagne om meer exposure te krijgen, of om nieuwe onaangesproken markten met een laag risico te targeten.

Veel bedrijven beschouwen sociale media als platforms die door jongeren worden gebruikt om met vrienden te chatten. Hoewel ze deze rol natuurlijk vervullen, zijn ze al lang bewezen als een belangrijke bron van lead-generatie en verkoopkansen.

De sleutel tot elk social-mediaplatform is het opbouwen van een doelgerichte basis van fans en volgers; een basis die het meest waarschijnlijk geïnteresseerd is in uw product of dienst en deze koopt. Van bestaande/potentiële klanten tot influencers die zelf honderdduizenden volgers hebben, met de juiste push kunt u uw product op de tijdlijn van miljoenen mensen krijgen.

Facebook advertising is niet langer optioneel. Het is een essentieel onderdeel geworden van de online marketingmix voor alle kleine en middelgrote bedrijven. Miljoenen mensen zijn op sociale media en gemiddeld controleren ze hun tijdlijnen tot 11 keer per dag.

Veel bedrijven vinden dat hun Facebook-berichten worden gezien door minder dan vijf procent van hun volgers. Facebook biedt een reeks advertentie-opties die u kunnen helpen om een ​​breder publiek te bereiken en uw zakelijke doelen te bereiken – meer verkopen, aanmeldingen of bekendheid.

Soorten Facebook advertenties

Facebook biedt de volgende soorten advertenties:

  • Gepromote berichten – betaal voor uw bericht om een ​​breder publiek te bereiken;

  • Pagina – moedig gebruikers aan om uw Facebookpagina te liken;

  • Klikken naar de website – push verkeer naar uw website;

  • Websiteconversie – moedig gebruikers aan om actie te ondernemen op uw site, zoals aanmelden voor uw nieuwsbrief;

  • App-installaties – link rechtstreeks naar de app store;

  • App-engagement – link naar een specifiek onderdeel van uw app, zoals een inkooppagina;

  • Lokaal bewustzijn – focus gericht op gebruikers in de buurt van uw bedrijfslocatie;

  • Videoweergaven en diavoorstellingen – een visueel aantrekkelijke manier om uw bericht te communiceren;

  • Carrousel-advertenties – adverteer meerdere producten of promoties tegelijk of markeer meerdere aspecten van een enkel product;

  • Collectie-advertenties – presenteer een reeks verschillende producten in één advertentie die gebruikers kunnen bekijken en kopen;

  • Dynamische advertenties – gebruik remarketing om uw advertenties relevanter te maken;

  • Lead advertenties – moedig registraties en aanmeldingen aan.

Meer weten over de kansen van Facebook Advertising

Binnen 24 uur nemen wij telefonisch contact met je op om te bespreken wat wij voor jou kunnen betekenen.

Contact opnemen

Maak een succes van Facebook

Duidelijke aanpak. Facebook marketing uitbesteden in 4 stappen, vlot en goed geregeld.

CONTACTFORMULIER

Vul het contactformulier in, we nemen snel contact op.

SPARRINGSESSIE

We plannen een sparringsessie over de potentie van Facebook marketing voor jouw bedrijf.

STARTEN

Na akkoord stellen we de Facebook campagnes in.

OPTIMALISEREN

De Facebook campagnes worden geactiveerd en maandelijks geoptimaliseerd.

Meer weten?

Vul hieronder je gegevens in en wij nemen binnen 24 uur contact met je op!