Customer Succes Manager | va. 1 juli 2020 |
fulltime
Als Customer Succes Manager bij Alona Marketing ben jij een echte relatiebeheerder en is het jouw missie om ervoor te zorgen dat elke klant blij is en maximaal profiteert van de samenwerking met Alona.
Je checkt regelmatig de verwachtingen en tevredenheid van onze klanten en zorgt ervoor dat deze gemanaged worden. Zowel tijdens het ”onboarden” van nieuwe klanten als daarna. Wat er ook gebeurt, de klant staat op nummer één. Ook ben je er voor de online marketeers van Alona: je zorgt ervoor dat de balans tussen werkdruk en werkplezier optimaal is en dat de talenten die onze medewerkers hebben optimaal ingezet (en verder ontwikkeld) worden bij het werk voor de klant.
Je vormt het middelpunt in de relatie tussen sales, het online marketing team en natuurlijk de klant. Onze klanten-kring is divers en bestaat uit zowel ondernemers met enkele werknemers als uit internationaal opererende bedrijven met soms wel een paar honderd medewerkers.
Je luistert zeer goed naar de klantbehoefte en inventariseert of er mogelijkheden zijn tot uitbreiding van diensten: het hebben van commerciële vaardigheden is een must (maar de ”echte sales” laat je graag over aan de jongens van de sales-afdeling). Kortom, je zorgt voor blije klanten en daarmee voor retentie, upsell, referrals en niet te vergeten blije medewerkers van Alona Marketing:).
Wie zoeken wij?
Sociaal persoon die moeiteloos intern en extern schakelt met wie dan ook.
Kennis van online marketing is een pré.
Je voelt haarfijn aan wat klanten willen door goed te luisteren en interpreteren.
Wat er ook gebeurt, je attitude = positief!
Je werkt zeer gestructureerd en overzichtelijk en verwacht dat ook van je collega’s.
Je bent pro-actief & stressbestendig.
Door jouw toedoen worden de klanten en medewerkers van Alona nog blijer:)
Minimaal 3 jaar werkervaring, waarvan 2 in een soortgelijke functie (contact met B2B-klanten)
Uitstekende beheersing Nederlandse taal
Wat bieden wij?
Een vast dienstverband, met veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
Een uitdagende functie waarin je nauw samenwerkt met onze klanten: stuk voor stuk hardwerkende en ambitieuze ondernemers waarvan je veel leert.
Laptop van de zaak
Reiskostenvergoeding
Salaris: afhankelijk van je werkervaring en ambitie.
28 vakantiedagen per jaar. Daarnaast is het mogelijk tijdelijk om vanuit het buitenland te werken!
Je werkplek is flexibel; Thuis, in het buitenland, bij klanten, op kantoor in Baarn of op ons nieuwe kantoor in Eindhoven (va. medio/eind 2020).