(Video) Google Analytics: doelen instellen
In deze video laten we je stap voor stap zien hoe je gemakkelijk zelf je doelen kan bepalen en in Google Analytics in kan stellen. Hoe stel je je [...]
Tips om zoekwoorden te bepalen
Daar zijn een aantal manieren voor, ik bespreek hier de belangrijkste: Denk logisch na: hoe zou jouw klant zoeken als hij op zoek gaat naar een bedrijf zoals dat van jou. [...]
(Tips) Minder per click betalen
Hierdoor ga je minder per click betalen aan Google (4 tips) De laatste jaren zijn de gemiddelde clickprijzen in Google erg gestegen. Zeker voor producten waar de gemiddelde orderwaarde in de duizenden euro’s [...]
(Video) Google Ads: indelen advertentiegroepen
In deze video leer je de meest gebruikte manieren om je advertentiegroepen in te delen: Hoe deel je je campagne in en hoe verdeel je deze in verschillende advertentiegroepen? [...]
(Tips) Google Ads Optimaliseren
5 campagne-instellingen die binnen 1 week meer klanten opleveren Tip 1: Deel je campagnes logisch in. Stel: je bent de eigenaar van een bedrijf dat verschillende soorten vloeren verkoopt. Per type [...]
(Video) SEO vs. SEA (Google Ads)
Wat zijn de verschillen tussen SEA & SEO? SEO staat voor Search Engine Optimization. Het is een verzamelnaam voor alle activiteiten die ervoor te zorgen dat je website hoger scoort in [...]
(Video): Hoe kan ik kijken wat mijn concurrent doet in Google?
In deze video laten we je zien hoe je in Google Ads je concurrenten in de gaten kan houden en hoe je kan zien hoeveel zij spenderen. Check de [...]
5 voordelen van Google Ads
1. Door Google AdWords krijg je meer leads en klanten Google Adwords is een belangrijke manier om meer leads en nieuwe klanten binnen te krijgen. Zeker als je Google Analytics correct [...]